23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

חה”כ כרמל שאמה-הכהן זכה לתמיכה בכנס פעילים ברעננה

יו”ר וועדת הכלכלה של הכנסת המתמודד בימים אלה בפריימריז של “הליכוד”, פקד השבוע את אחד מבתי הקפה של העיר רעננה ונפגש עם פעילי ליכוד ובראשם אילן כהן,חבר מועצת עיריית רעננה מטעם הליכוד.

שאמה-הכהן שטח בפניהם את יוזמותיו ופעולותיו לאורך כהונתו בכנסת ה-18 והביע את שאיפתו להמשיך את מפעלותיו גם בכנסת הברה ובעיקר את מהלכי החקיקה החברתית כלכלית לטובת השכבות החלשות.

חה”כ שאמה-הכהן ציין כי פעל כנגד חקיקה פוגענית בשכבות חלשות, ובכך ציין שהוא ממשיך את דרכו של השר הפור משה כחלון.

חבר מועצת העיר, אילן כהן, הצהיר כי הוא מתכוון לתמוך בשאמה-הכהן בפריימריז הקרובים ולתמוך במועמדותו. את החלטתו נימק כהן בכך שמעשיו של חה”כ שאמה-הכהן במערכת הכלכלית של מדינת ישראל תרמו רבות לשכבות החלשות ולצמצום הפערים החברתיים, בעיקר בכל הקשור לעוצמת הטייקונים ההולכת וגואה בישראל.

על החלטתו אמר כהן: ” אני מעודד מעשייתו המרובה של ח”כ כרמל שאמה הכהן משום שהוא במהלך 4 שנות חברותו בכנסת עשה וקידם את המצע החברתי של הליכוד שדוגל בכלכלה חופשית וסיוע לחלשים. ח”כ שאמה הכהן הוא סמל למדיניות צודקת ואיתנה של מפלגת הליכוד כפי שבאה לידי ביטוי בכנסת ה-18 ואין ספק שהוא ראוי גם לכהן כשר בממשלת נתניהו הבאה”,



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הסתיים עוד סיבוב במלחמה הישראלית נגד הפולש הפלשתי(נאי)

אריק זיו ויזר

מיומנה של פריימריסטית

אלי חזן

רשימת המתמודדים המלאה

אלי חזן

מנהיגות במבחן

אלי חזן

דברי בוגי הבוקר בכנס “רוסיה וישראל במזרח התיכון המשתנה”

אלי חזן

ברם המנכ”לות החשובה – ראיון עם אריק ברמי

אלי חזן
דילוג לתוכן