23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

חב’ מדיסים וסגן השר קרא מחזקים את הגליל

פיתוח הנגב והגליל מיסודותיה של הציונות מאז קום המדינה, ואנחנו נמשיך לחזק את הגליל והנגב ונפריח אותם במפעלים ומקומות תעסוקה, במכללות ובתשתיות, עד שתתחיל הנהירה ממרכז הארץ לגליל ולנגב. אפשר להפוך כל פריפריה למרכז ברגע שמחזקים את התעסוקה, משפרים את החינוך, ומייעלים את התשתיות, וזו הנוסחה שהממשלה שלנו דוגלת בה ומיישמת אותה.

 
 
טקס חנוכת מפעל מדיסים שיקלוט חיילים משוחררים מהפריפריה התקיים השבוע במעמד סגן השר לפיתוח הגליל והנגב ח”כ איוב קרא, וזאת לאחר מאמצים שעשה סגן השר איוב קרא להביא לפתיחתו של המפעל דווקא בפריפריה הרחוקה א.ת. צחר בראש פינה.
לאחרונה בעקבות פנייתו של סגן השר איוב קרא החליטה החברה על העתקת קווי היצור שלה לאזור התעשייה צחר (בראש פינה), בעקבות זאת הכשירה מפעל חדש בהשקעה כוללת של 1.5 מליון ₪. על פי תחזיות החברה,עד סוף 2010 יקלטו במפעל כ- 50 עובדים.
החברה שמה לה למטרה יצירת מקורות פרנסה בפריפריה, תוך שימת דגש במידת האפשר על מוקדים מוכי אבטלה, זאת ע”י גיוס עובדים מאוכלוסיות נזקקות כמו אימהות חד-הוריות.
מדיסים נוסדה ב- 1995, החברה מתמחה בטרמומטריה (מדי חום) לשימוש ביתי ולבתי חולים.לחברה טכנולוגיות מובילות אשר רשומות במספר פטנטים בארה”ב ובאירופה. המוצרים הם בעלי אישור FDA בארה”ב ו- CE באירופה.החברה מונה 50 עובדים אשר יושבים במטה בנוה אילן ובמפעל בראש פינה.כמו כן, מדיסים הקימה חברת בת בארה”ב העוסקת בשיווק ומכירות לשוק האמריקאי.מוצרי החברה נמכרים ברחבי העולם ברשתות המובילות כמו Wal Mart ו- Walgreen’s בארה”ב וכן בצרפת,גרמניה, איטליה, הולנד ויפן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רל”ש סגן השר איוב קרא מתאם בפריז את הסיוע ההומניטארי לסוריה

אלי חזן

קרא במאמצים להשארת הכפר רג’ר בישראל

אריק זיו ויזר

מקום חמישי לאיוב קרא

אלי חזן

נפילת אסד ימוטט את אויבי ישראל

אלי חזן

סגן השר קרא חנך פארק ראשון ע”ש יוצאי חבר העמים נחנך באשקלון

אריק זיו ויזר

פיתרון היסטורי לבעיית החמשל במגזר הדרוזי

אלי חזן
דילוג לתוכן