20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

מקום חמישי לאיוב קרא

עיתון האינטרנט "The Algemeiner" האמריקאי פרסם ביום חמישי את רשימת 10 הלא יהודים המשפיעים בחיוב על עתידו של העם היהודי, כשלמקום החמישי הגיע סגן השר לפיתוח הנגב והגליל ח"כ איוב קרא לצד מיט רומני, רוברט מורדוך, סטיפן הארבר, מנמוהן סינגי, אריק שמידט, מיכאל גובי, ג'וסי מריה אזנאר, בוב גוסטאס ופילאר ראהולא.

 

 

עורך העיתון יזם רשימה שנתית משלו בה מעלה על נס את תרומתם של לא יהודים, במיוחד אלה שמשפיעים באופן חיובי ביותר לעתיד העם היהודי, והוא כתב : " מאז הרשימה של השנה שעברה , הרבה השתנה. אישים חדשים צמחו, חלקם דהו, חלקם נשארו, אבל את החשיבות של הבאת תשומת הלב לקבוצה זו תהיה קבועה. לכן אני מחויב לפרסם רשימה זו כמפעל חיים " .

ומוסיף העורך: "בדומה לקריטריונים ששימשו את מקבלי רשימות אחרות, המועמדים שלי נבחרו מכל רחבי העולם, בכל תחומי החיים. הרשימה כוללת מנהיגים, עיתונאים, פעילים ואנשי עסקים, שכולם הפכו לבעלי השפעה משמעותית ובונה על ישראל ו / או על העם היהודי, ושואף להביא להכרה לפעילותם של אמיצים אלה, שבדרך כלל איננו מכירים בתרומה שלהם למען ישראל והעם היהודי".

ועל סגן השר קרא נכתב: חבר בממשלת  ישראל של הליכוד, קרא הוא ישראלי דרוזי אשר הוכר בתור חבר הכנסת הלא יהודי הכי תומך בישראל, והוא משמש כמודל לחיקוי ומופת על זה בקרב ערביי ישראל.

בתפקידו כסגן שר לפיתוח הנגב והגליל, הוא פועל לקידום התפתחות הקהילות היהודיות באזורים אלה והוא מוכר בעמדתו החזקה מול האיום האיראני.



קישור לכתבה : http://www.algemeiner.com/2012/08/09/top-10-non-jews-positively-influencing-the-jewish-future-2012/



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אייל דותן: "ברכות לסגן השר קרא על גיוס בנו"

אלי חזן

סגן השר קרא בועידת הנגב : להשוות את חמאס לפרעה בהנחתת עשרת מכות חדשות".

אריק זיו ויזר

קרא : "אסור לנו לפגוע בדרוזים שבגולן"

אלי חזן

בלונים כחול לבן מול האבנים של אחמדינג'ד

אריק זיו ויזר

פיתרון היסטורי לבעיית החמשל במגזר הדרוזי

אלי חזן

רווחה אקטיבית

אלי חזן
דילוג לתוכן