21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

חברי כנסת מהליכוד במסרים נגד ממשלת אחדות

ח”כ בכיר לליכודניק: לחברי הכנסת מחוץ לליכוד שמנסים לקדם את עצמם ולהחליט מה טוב בשבילנו אני ממליץ שיתעסקו בענייניהם כמו לצלם סרטוני שנה טובה ארוכים”

 

 

מעל לפני השטח הכל התחיל בציוץ של כתב ערוץ 10 ספי עובדיה שדיווח על מגעים להקמת ממשלת אחדות אך מתחת לפני השטח, אין כל חדש תחת השמש ובכל הזדמנות נפתחים ערוצי הידברות בין ראש הממשלה ובין יו”ר האופוזיציה. חשוב להזכיר שבמקרה וכן תוקם ממשלת אחדות יהפוך חבר הכנסת האנטי-ציוני, איימן עודה, ליו”ר האופוזיציה ויזכה ללשכה מרווחת, מכונית שרד, מאבטחי שב”כ, עדכון ביטחוני חודשי מרה”מ ומעל לכל – הופעה ונאומים בכנסים ואירועים ממלכתיים כפי שמחייב החוק. וכך, נקבל את מי שלא רצה להגיע ללווית שמעון פרס כי “מדובר באירוע לאומי” בתפקיד לאומי לא פחות – יושב ראש האופוזיציה.

 

אך מעבר לספקולציות ולתרחישים הדימיוניים לפיהם יקירת הליכוד מירי רגב תיאלץ להיפרד ממשרד התרבות, בשעות האחרונות נעשו מספר שיחות בין בכירים בליכוד אשר הבינו כי הליכה לממשלת אחדות לא תשקף את רצון הבוחר. בתוך כך שוחחתי עם ח”כ בכיר בליכוד שאמר במפורש: “נכון שראש הממשלה הוא ראש הממשלה של כולם אך מי שבחרו בו, עשו זאת כדי לראות ממשלת ימין. אנו מודעים לדמויות הפועלות לטובת הרעיון הזה ולצערנו חלק ניכר מהן כלל לא שייך לליכוד. אבסורד שחברי כנסת חדשים שאינם מהליכוד יקבעו לליכודניקים מה יקרה במפלגתם”

עוד הוסיף חבר הכנסת ואמר: “אני ממליץ לכולם להירגע ולהיזכר במה שקראו הבוחרים בערב הניצחון בבחירות האחרונות: ‘לא רוצים אחדות’. ולחברי הכנסת מחוץ לליכוד שמנסים לקדם את עצמם ולהחליט מה טוב בשבילנו אני ממליץ שיתעסקו בענייניהם כמו לצלם סרטוני שנה טובה ארוכים”. כשהכוונה למי הוא מתכוון ברורה מאוד.

 

ח”כ אחר מהמחנה הציוני, איתן כבל אמר: “אני מתנגד לכל מהלך שמוביל לאחדות. אסור להיות חלק מממשלה שתהיה גיהנום עבור התנועה שנולדתי וגדלתי לתוכה”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רגב לוחמת על מחירי הדירות

אריק זיו ויזר

אטיאס מושך לקיצוניות

אלי חזן

השר איתן: “לכונן חוקה יחד עם שינוי שיטת הממשל בישראל”

אלי חזן

האיום הכלכלי הסיני והטורקי לא חמור פחות מהאיום האירני

אריק זיו ויזר

האם ח”כים מקדימה בדרך לליכוד ?

אלי חזן

מהשאול ועד כאן – נאומו של יו”ר הכנסת בערב יום העצמאות

אלי חזן
דילוג לתוכן