11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

האם ח"כים מקדימה בדרך לליכוד ?

על פי מידע שהגיע לליכודניק רוחמה אברהם, ישראל חסון, עתניאל שנלר ואבי דואן החלו במפגשים עם פעילי ליכוד במטרה לבחון חבירה לתנועת השלטון 

 

נראה כי צחי הנגבי והפעילים שהביא מקדימה לא לבד. על פי מידע שהגיע לליכודניק בוחנים חברי הכנסת רוחמה אברהם, ישראל חסון, עתניאל שנלר ואבי דואן חבירה לליכוד ושוקלים להתמודד בפריימריז הקרובים. 

 

כזכור, אברהם החלה את דרכה בליכוד וערקה לקדימה עם הקמתה תוך שהיא גונבת מנדט בצורה בוטה. ואולם, היא נשארה בקשר עם מספר פעילי ליכוד שמעריכים אותה לרוב. 

 

ישראל חסון היה ח"כ בישראל ביתנו וב-2009 התמודד בפריימריז של קדימה ונכנס לרשימה לכנסת. במידה ויחליט להתמודד בליכוד תהיה זו המפלגה השלישית שבה הוא מתמודד. אם יצליח להיבחר דומה שיהיה זה תקדים. 

 

עתמיאל שנלר הוא אחד מחברי הכנסת המוערכים ביותר בכנסת. מזה תקופה ארוכה הוא פועל בצמוד לנתניהו ולליכוד משל היה הח"כ ה – 28 של הסיעה. יש להניח שיזכה לתמיכה רבה. 

 

אבי דואן מחפש עוזר פוליטי ועל פי מידע שהגיע לליכודניק לכאורה הוא מחפש עוזר שבא משורות הליכוד. 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"זר לא יבין עד כמה נטועה ירושלים עמוק בלבותינו"

אלי חזן

מחר בכנסת

אריק זיו ויזר

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ גדעון סער בתגובה לחשדות החדשים נגד אולמרט:

אריק זיו ויזר

שאמה יוזם חוק למניעת הריסת בתיהם של אלירז פרץ ורועי קלין

אריק זיו ויזר

"לישראל יש אינטרס אסטרטגי להמשיך במו"מ"

אלי חזן

נחתם הסכם קואליציוני – הליכוד עם ישראל ביתנו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן