22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

חברי המרכז הדרוזים והתנועה

הקשר בין התנועה לחברי המרכז והפעילים

בהתחלה ברצוני לציין שאנחנו מודים לכל אלה חברי מרכז ופעילים שרוצים הלצטרף לצוות שלנו ומזמינים את כולם להיות ביחד וליחד ,כמו כן אן מודים לכל חברי הכנסת שהתקשרו והזדהו איתנו , אנ יאומר להם זה לא מספיק ברצונינו שתעמדו לצידינו בבקשתינו כי פשוט מגיע לנו ,אחנו כן חברי תנועה ואנחנו כן שייכים לעתידה של תנועת הליכוד ונהיה ונעזור כמה שיכולים לקדם את התנועה אם כן במגזר או מחוץ לו.

אני רוצה לציין : בקשר לסגן השר איוב קרא הוא הינו עכשיו האיש שמיצג אותנו בתנועה והוא הינו חבר הכנסת שנבחר כחוק בתנועה , ולכל אלה שהוא לא מייצג  אותם זכותם המליאה ,אבל צריך לזכור כי איוב קרא הוא איש ליכוד בעבר ולא עזב או ברח או החליף או שחק או קפץ על מציאה כל שהיא כמו אחרים, כמו כן הוא היה היחדי הנבחר שבא מתנועת הליכוד ולא מחוץ לה. לכן יש לכבד את הבחירה כי פשוט בחירה דימוקראטית.

הנני מציין כי הדרישה מיו”ר התנועה הינה זכות שמגיעה לנו , כמו כל איש ליכוד ואחר בתנועה, אין הבדל בין הליכודניק של חורפיש, מגאר , בית גן לבין איש הליכוד של דימונה או ת”א או אחר.

הנני מציין כי אנחנו בעד דרכו של ראש הממשלה ואנחנו לא נגדו , ועומדים לצידו בכל החלטה שרואה לנכון אם היא לטובת המדינה כראש ממשלה או כל החלטה לטובת התנועה כיו”ר התנועה.

הנני מציין כי מנכ”ל הליכוד  הבטיח יותר מפעם לפני וכמו כן לפני הרבה מאוד מחברי המרכז וחברי התנועה שיעשה הכל שיהיה סניפים בכמה כפרים וזה אינו סוד

הנני אני מבטיח כמו שהבטחתי בעבר וגם כמו שהבטחתי לחברי שראו את הכתבה הקודמת שאני אעשה הכל בשביל להגיע למה שתוכנן , ויש בפנינו מטרה ונגיע אליה.

אני מבקש מחברי המרכז וחברי התנועה לצטרף אלי ולחברי בשביל להגיע למטרה, כי אנחנו ביחד זה כוח , וכוח זה חוזקה.וביחד נגיע לכל מה שנדרוש.

הננני מציין כאן בשמי ושם חברי שאני או אנחנו לא נגד הקמת צוותים או פורמים אחרים , ונעמוד עם כל צוות בטוב או ברע לטובת המגזר

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליפקין ישלם, הרמלין יחגוג

אריק זיו ויזר

נתפסו במצלמתה של טובה בסוכה של ישראל

אריק זיו ויזר

שלש שנים לגרוש – סיכום ביניים – משה פייגלין

אריק זיו ויזר

” מינוי שר דרוזי הוא מסר לאזרחות ונאמנות”.

כנס מרשים למטה הלאומי בליכוד

אלי חזן

הספד ליוסף שטרית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן