39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מכת מצרים לשלום

ברק צדק בפרשת אשכנזי, החלופה למחירי הדלק, מכת מצרים לשלום, מי החזיר את הכוח ללקוח, יש ניסים בליכוד.

פוטש מתוחכם
בשעה שמסמך גלנט נחשף לתקשורת כתבתי כי נראה על פניו שהמסמך המדובר מזוייף וכאשר התברר כי צדקתי אני מרשה לעצמי לכתוב על המסמך כ”מסמך אשכנזי”. אבקש להבהיר כי אני מעריך מאוד את גבי אשכנזי. הוא זוכה להערכה רבה גם בציבור. ואולם גם הוא, כרבים אחרים, חטא בחטא היוהרה. על פי המסתמן ולכאורה נתן אשכנזי לחברו הרפז ולאשתו להתערב בדברים שאסור היה להם לעסוק בהם. אין ספק כי זה די קומי טראגי לראות את שונאי ברק תוקפים אותו על אי הארכת הכהונה של אשכנזי. איפה הם היו כששרון ושות’ סילקו את בוגי שלנו מהמטכ”ל ?
גם אני חשתי שאולי ברק טעה באי הערכת הכהונה. אך מחשבה שנייה בנושא יכולה להביא למחשבה כי יכול להיות שברק צדק שלא האריך את כהונתו של אשכנזי וכל מצקצקי הלשון שיצקצקו בשעת הצקצוק השבועית.  צריך לזכור כי בעת פרשת גלנט נעשה ניסיון להפיל את שר הביטחון הנבחר. כלומר, פוטש מתוחכם. הרי אם אשכנזי היה מפנה לועי טנקים מול משרד הביטחון כולנו היינו קופצים על פעולה הנוגדת את החוק והדמוקרטיה, ולכן הפעולה שהייתה היא מקבילה לפוטש נקודה.

כיצד להילחם במחירי הדלק

נראה כי נתניהו קשוב לציבור והולך להוריד את מחיר הדלק. יתר על כן צריך למצוא חלופה בתקציב להורדת המס על הבלו של הדלק.
הרעיון הוא כזה : לשכבה של בכירים בשרות הציבורי ילקח הדלקן מהרכב שקיבלו מהמדינה ואת הדלק ישלמו מכיסם הפרטי. אז נראה כיצד הם מגיבים לכל העלאת הדלק. הרי הכי קל לומר נעלה את מחיר הדלק.  
פקידוני האוצר תזכרו את הורסים את הריקמה החברתית בעם יום אחד זה יגיע אליכם.

מכת מצרים לשלום

צריך לומר את האמת : אנו בימין, תמיד הזהרנו כי המשטרים במדינות המתונות לכאורה יכולים להשתנות ואז הסכמים יכולים להוות חרב פיפיות ולכן תמיד צריך הסדרי ביטחון ברורים.
הרי תמיד באו לנו מתרפסי השלום ואמרו לנו : מה אתם מפחידים את העם?  אפילו ציפי לבני חזרה על המנטרה הזאת השבוע בכנסת.
אז ציפי תזכרי. את שותפה פעילה למהלך כושל של התנתקות. את אחראית לעליית החמאס. במשמרת שלך הם עלו. ממשלת קדימה חשבה שתוכל להביס את החמאס ע”י סגירת הגבולות אך ברור כי את וחבריך הכשלתם מדינה שלמה, כפי שמוברק הופקר ע”י האמריקאים אתם הפקרתם אותנו.

כחלון:” החזרנו את הכוח ללקוח”.

השבוע נכנסתי לאולם נגב בכנסת. באולם ישבו אזרחים מבוגרים ואיתם היה שר התקשורת והרווחה משה כחלון. ראיתי כיצד במהלך השיחה הם מוכירים את כחלון שאין ספק לקח את הקטע החברתי ומפגין רגישות שתמיד חסרה שם למעלה. שם בפשטות הסביר כחלון כי כאשר נכנס למשרד התקשורת ראה בעיניו את טובת האזרחים וכך נהג כדי להחזיר את הכוח ללקוח. כחלון הזכיר כי במשך שנים חברות הסלולריות היו מחתימות אותנו לשלוש שנים ובמשך שנתיים ומחצה היו מתעלמות מאיתנו אך חצי שנה לפני מועד פקיעת השלש שנים היו באים ומפתים את הצרכנים בדיל נחמד. יש לזכור לא פעם הם הפרו את הדיל בכל מיני טענות אך כאשר אנחנו ניסינו להפר הם היכו אותנו בקנסות.
כחלון שמע את טענות האזרחים גם על משרד הרווחה והבטיח כי יבדוק את הטענות ובהמשך ינהג ברווחה מתוך ראייה כי מי שמגיע כבר לטיפול במשרד הזה צריך לקבל זאת מתוך כבוד.

יש ניסים בליכוד
כאשר פגשתי את ניסים בנימין, מראשי ענף הדו גלגלי בארץ, התייחסתי אליו כאל עוד אחד אינטרסנט שבא לדאוג לאלו הרוכבים על אופנועים. במשך זמן רב אפילו התרחקתי מהם אך בתקופה האחרונה שמתי לב כי ניסים לא דואג רק לחבריו הרוכבים על דו גלגלי. ניסים מגלה רגישות חברתית כאשר העלו את מחיר הדלק יצא נגד. יתר על כן, ניסים אמר השבוע לליכודניק : אני הולך להרים מאבק בנושא בועת הנדל”ן. לא יכול להיות שאנחנו יודעים כבר שבע שמונה שנים כי יש צורך כל שנה ב – 40 אלף יחידות בניה ומדינת ישראל מוציאה רק 25 אלף. ברור כי ממשלות ישראל אחראיות, לכן המאבק צריך להתמקד בסוגיה שבה ממשלת ישראל תוציא עכשיו 100 אלף יחידות דיור לפי מכרז למשתכן. רק כך אפשר לבצע תיקון למצב הנדל”ן בישראל”.
בהצלחה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפרמיטיבים והקרן החדשה

אריק זיו ויזר

חרדים בישיבה ולוחמים נרדפים

אריק זיו ויזר

נתניהו לא שרון, ארדן לא כחלון, בנט לא כץ!

אריק זיו ויזר

למה נכשל סמסונוב

אריק זיו ויזר

האם יש קומבינת-זרים של אלקין וברקת להשתלטות על הליכוד?

אריק זיו ויזר

הצילו את אקוניס

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן