28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
זאב בן יוסף

תשובה ללפיד מאינטלקטואל מצרי

מר יאיר לפיד,

קראתי את מאמרך “מכתב לאינטלקטואל מצרי” במוסף “7 ימים” ב”ידיעות אחרונות” מיום 4 בפברואר 2011, וכאינטלקטואל מצרי בעל תואר שני במדע המדינה, החלטתי להשיב לך כמו שאנחנו האינטלקטואלים הערבים יודעים: באורח ישיר וברור, בלי העמדת הפנים והתיחמונים של האינטלקטואלים הישראלים. יש לך טעות יסודית אם אתה חושב שכל מה שאנחנו רוצים הוא בחירות דמוקרטיות ויותר כסף. מה שאנחנו רוצים באמת הוא – שלטון ערבי-מוסלמי על כל המזרח התיכון בשלב ראשון והשתלטות ערבית-איסלאמית על כל המדינות הנחשלות בחלק הצפון-מערבי של כדור הארץ.

אתה צריך להבין, מר לפיד, שההתקוממות העממית המתרחשת היום במספר ארצות ערביות ושתתפשט להערכתי לכל העולם הערבי, שנועדה לחסל את המוקדים הפרו-מערביים שנותרו עדיין אצלנו, היא רק קדימון קטן למלחמת העולם השלישית שתפרוץ בין שני חלקים גיאוגרפיים של כדור הארץ, לאו דווקא שווים בשטחם ובאוכלוסייתם. אני מדבר על החלק הדרום מזרחי של העולם (למעט אוסטרליה), שמצרים שלנו היא חלק ממנו, אשר כבר החל למעשה להילחם מלחמת חורמה נגד החלק הצפון מערבי. אתם נוהגים  לכנות אותנו “העולם השלישי” אבל אנו למעשה העולם הראשון ועוד נוכיח זאת לכם.

האזור הדרום מזרחי שלנו, מר לפיד, חזק וגדול הרבה יותר מהאזור הצפון מערבי שלכם. הוא כולל בגדול בעיקר 300 מיליון נפש בעשרים וארבע מדינות ערביות, יחד עם רבבות מיליונים של מדינות המזרח הרחוק שבראשם סין ורוסיה, וכן גם את רוב המדינות בדרום אמריקה.

מדובר בארצות בעלות תרבות שמרנית, טוטאליטרית וסגורה, המעניקה קדימוּת לחיי הרוח על פני הנאות החומר, מטפחת בקנאות את ערכי התא המשפחתי ואת המורשת הלאומית, שומרת בקפידה על איסורים חברתיים נוקשים.

מדינות אלה שלנו התברכו בתרבות מפוארת עתיקה שהפכה היום לבעלת תדמית נחותה (בעיניכם, הצפון-מערביים הנחשלים). נכון שחלק ניכר מהאוכלוסיות שלנו סובל מרמת חיים וחינוך ירודה ולקוייה, עד כדי רעב ממש, אבל זה בגלל שהכלכלה והטכנולוגיה שלנו עדיין תלויים ונשענים בדרך כלל על אלה שלכם, אבל גם בזה העליונות שלנו (ובעיקר של סין) הולכת ומשתלטת עליכם.

האזור הצפון מערבי שלכם כולל בגדול את מדינות צפון אמריקה, אירופה ואוסטרליה. לכאורה מדובר במדינות בעלות תרבות פתוחה, דמוקראטית ומתקדמת, חדשה יחסית (החלה בדרך כלל מהמאה הרביעית לספירה ואילך), ולכאורה יש בהן החופש אישי וחברתי, בעוד שלמעשה – ההנאות החומריות ורדיפת העושר גוברים על ערכי הרוח והתא המשפחתי.

מזה שנים רבות אנו, בארצות ערב בפרט ובמדינות דרום-מזרח בכלל, שרויים בתחושה כללית של נחיתות, יחד עם פחד עמוק למראה התרבות הצפון-מערבית הפולשת בהדרגה לאוכלוסיות הדרום-מזרחיות כובשת יותר ויותר בעיקר את הדור הצעיר, עקב הפיתויים וההנאות החומריות שהיא מציעה. ברור שמגמה זו יוצרת סחף, כדור שלג ואיום שבטווח הארוך עלול להיווצר חיסול כללי של התרבויות העתיקות היקרות שלנו.

כל המלחמות לאורך כל ההיסטוריה פרצו בדיוק מסיבה זו: אימת ההשתלטות של תרבות אחת על אחרת והאיום לחיסולה של תרבות זו, ו/או מאבקי כוח של קואליציה אחת שכללה תרבויות קרובות ברוחן זו לזו מול קואליציה שנייה כזו.

בניגוד למה שמקובל לחשוב, גם היום לא מדובר היום רק במלחמת איסלאם דתית פונדמנטליסטית מול ארה”ב. האיסלאם מהווה רק אלמנט אחד, אם כי משמעותי ביותר באיכותו וכמותו, בצד דתות ותרבויות נוספות בדרום-מזרח כדור הארץ.

בשלב ראשון של קְדָם מלחמת העולם השלישית, אנו עורכים מידי פעם מעין “ניסוי כלים” לקראת המלחמה הגדולה הטוטאלית העומדת לפרוץ עם צפון-מערב. דומה הדבר ל”ניסוי הכלים” שערכו מדינות הציר ערב מלחמת העולם השנייה. גרמניה בספרד ויפן במנצ’וריה וקוריאה. מלחמות “קטנות” אלו נועדו לבחון בעיקר את תגובת האוייב, אירופה וארה”ב, לנוכח תקיפותיהן ופלישותיהן למדינות קטנות בשכנותן בתואנות שונות. “ניסוי כלים” זה ערב מלחמת העולם השנייה כלל גם מהלכים מדיניים שהוכיחו לגרמניה ויפן שארה”ב ואירופה מוכנות לשקוע באשליות ולוותר תמורת אשלייה של הבטחת שלום, ולמכור תמורת אשלייה זו מדינות קטנות כמו צ’כוסלובקיה (הסכם מינכן). אתם, האינטלקטואלים הישראלים, מר לפיד, עוזרים לנו מאוד בנטיעתן של אשליות אלה. אנו מודים לכם על כך ומעודדים אתכם להמשיך בזה.

ניסוי כלים כזה שאני מדבר עליו הן פעולות ההתאבדות נגד ארה”ב ביום 11 בספטמבר 2001, פעולות ההתנגדות הערביות נגד ישראל בשנים האחרונות, וכל שאר פעולות ההתאבדות של אל-קאעידה וארגוני התנגדות אחרים ברחבי העולם, המעידות על נכונותנו להקריב חיינו למען המטרה הסופית שלנו.

ברור לנו היטב כי ישראל מהווה למעשה את חוד החנית של התרבות הצפון-מערבית המאיימת להקים ראש גשר לקראת ההשתלטות על התרבויות שלנו בדרום-מזרח. אנחנו נילחם במגמה זו עד חורמה ועובדה שאנו מוכנים להתאבד ולהקריב חיינו כדי להילחם בכם.

מר לפיד – אתה מציע לנו, האינטלקטואלים המצריים לבנות מחדש את ארצנו על אמת ולא על שקר “מרושע ועלוב”. האמת לאמיתה, מר לפיד היא זו שרשמתי למעלה. אתה רשאי להמשיך לטעת אשליות בקרב הישראלים כאילו השלום בין ישראל והערבים הוא ריאלי. זה דווקא משרת את המטרות שלנו. כי השלום איתכם יוכל להתקיים רק לאחר שנסלק אתכם עד האחרון שבכם מהמזרח התיכון, מה שיצעיד אותנו לעבר הפתרון הסופי: ההשתלטות על כל החלק הצפון-מערבי של כדור הארץ.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גבורת המופת של בן-יוסף

אריק זיו ויזר

קיצונים מימין ומשמאל

אלי חזן

ההיגיון גבר על הרעיון

אריק זיו ויזר

סליחה שהרוב הדומם ניצח

אלי חזן

נָחוּם הֵיימָן – חֲלוֹם יָשָן

עינר אביב

מֵחֵרוּת לְעָצְמָאוּת

אלי חזן
דילוג לתוכן