20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

“ז’בוטינסקי 21” – רוח ישראלית בזכרון יעקב

במושבה זכרון יעקב מתקיים מתחילת המבצע מחסן ליאסוף ציוד ואוכל לחיילים. זיו דשא, ליכודניק ותושב הישוב הסביר לליכודניק ובעמוד הפייסבוק שלו 

 

“ז’בוטינסקי ” 21 תמונת מראה של הרוח והעוצמה: הישראלית, היהודית, והציונית.
“ז’בוטינסקי 21” היא אינה רק נקודת ציון גאוגרפית במושבה, או מחסן לאיסוף ציוד לחיילים, היא דוגמא ותמונה מייצגת של קבוצות והתארגנויות רבות ומגוונות, של יוזמות מקומיות מבורכות כאן בישוב, ומעל הכל היא הרוח הישראלית. 
החל מימי הקרבות הראשונים במלחמה על הבית, ו”צוק איתן” היא אכן מלחמה! מבוגרים וילדים, נותנים סיוע כפי יכולתם, אוספים בבתים פרטים, בבתי ספר, מפה לאוזן, ברשת החברתית וגם כאן ב”ז’בוטינסקי 21″. כולם פועלים, החל מארגון ומשלוח חבילות לחיילים וחילות בחזית, משלוח שי לפצועים בבתי חולים וארגון של משמחים לפצועים, התארגנות במציאת מקומות אירוח למשפחות מהדרום בזכרון יעקב, בתי העסק נרתמים, מקומות בילוי מפנקים משפחות מתארחות, והכל בשביל להקל ולסייע ולו במעט. 
“בז’בוטינסקי 21” ובשאר מקומות ההתארגנות במושבה, רוח הנתינה והלכידות שלנו כחברה ישראלית באה לידי ביטוי בהתגייסות מהירה של אנשים טובים מהישוב, שפשוט הרימו את הכפפה ולא שוקטים לרגע ומחפשים כל דרך לעזור, תקצר היריעה מלציין את העשרות שעושים, אבל מגיעה לכם מילת תודה מכל הלב. 

אל מול מחילות התופת, שכוונו לגני ילדים וחדרי אוכל – יש נהרות של נתינה, 
אל מול טילים שנועדו לקצור מוות, יש אין סוף חבילות של אהבה. 

זכרון יעקב התמלאה בטוב ובנתינה – ולכן בימים אלו כולנו ברוח “ז’בוטינסקי 21”.

ליכודניק אומר : יישר כוח !

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פוליטיקה על פי קישון.

רפי קישון

נאום סגן יו”ר הכנסת, ח”כ אופיר אקוניס, באזכרה לחללי אלטלנה.

אריק זיו ויזר

השעון שנעצר מלכת

אריק זיו ויזר

שינוי עמדת ניגריה במועצת הבטחון – בעקבות סיורו בשומרון של האפיפיור

אריק זיו ויזר

“יש לי סימפטיה לאנשים מהשומרון”

אריק זיו ויזר

עיר ללא ראש

ד"ר אביגדור הדר
דילוג לתוכן