25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

השר שלום באיחוד :”ירושלים אינה נושא לדיון”.

שלום הביע מסר כי ירושלים איננה נושא לדיון וזכותנו על העיר כתובה בתנ”ך

‘ירושלים היא בירת ישראל לנצח’ כך פתח המשנה לראש הממשלה השר סילבן שלום את נאמו בפרלמנט האיחוד האירופאי בבריסל. השר שלום הוזמן במיוחד ע”י ארגון EJCC בראשות הרב אבי טוויל לאירוע לציון יום ירושלים.

השר נפגש עם טימוטי קירקופ חבר הפרלמנט מאנגליה הידוע כתומך ישראל שפרס את חסותו על האירוע. השניים נועדו כשעה לפני האירוע ודנו על הדברים הנמצאים על סדר היום הלאומי של מדינת ישראל. קירקופ הביע את רצונו לשתף פעולה בכל הנוגע לעזרה למדניות של ישראל.

בנאומו בפתיחת האירוע לציון יום ירושלים הביע קרקופ את הערכתו לישראל ולשר סילבן שלום אותו הוא זוכר עת כיהן כשר החוץ. באירוע השתתפו כמאתיים עובדים בכירים באיחוד האירופאי ובהם יועצי שרים, שגרירי מדינות ומעצבי דעת קהל. בלטו בנוכחותם עשרים וחמש חברי פרלמנט מסיעות הבית השונות באיחוד האירופאי ששמעו מסר ברור בשאלת ירושלים ובסוגיית הבניה בעיר. השר שלום הזכיר כי הבעלות וזכותנו על העיר כתובה בספר הספרים.
“כל הדיבורים על ירושלים אינם במקומם אין בכלל מקום לשאלה על זכותנו בעיר הבירה. ישראל היא היחידה היכולה להחזיק את העיר. וזאת בשל הידע והניסיון לשמירה על כבודם של הדתות השונות הפועלות בעיר”.

השר שלום הודה לשגריר ישראל באיחוד האירופאי מר רן קוריאל, לגב’ תמר סם שגרירת ישראל לבלגיה ולרב טוויל ולרעייתו נחמה על היוזמה וארגון האירוע.

 
לאחר האירוע הסב השר לארוחת ערב חגיגית שאורגנה ע”י EJCC  עם חברי פרלמנט האיחוד האירופאי ונציגי הקהילה היהודית  ובהם נציג הefi.  השר פרס את משנתו המדינית והשיב לשאלות בנושא יחסי ישראל והאיחוד האירופאי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר כץ: “אני מתנגד לעסקה המוצעת. זה לא מוסרי וכך לא מקדמים שלום”

אלי חזן

“השקט הביטחוני עלה לליכוד בכמה מנדטים”

אריק זיו ויזר

בוגי מגיב להאשמותיו של דיסקין

אלי חזן

התנ”ך של הוותיקים ברשת

אלי חזן

רה”מ בראיון בלעדי לליכודניק לרגל שנתיים לכהונת הממשלה

אריק זיו ויזר

נתניהו רוצה את 14 באוגוסט בחירות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן