27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הזמנות ואירועים

מרכז מנורה מארח את שר התשתיות עוזי לנדאו

לאחר תקופה ארוכה – יקיים מפגש עם אנשי ליכוד

לנדאו נענה לאחרונה לפנייתו של אהרון סגיר, מנכ”ל מרכז מנורה, ויופיע בפני קהל שרובו ככולו פעילי ליכוד מרכזיים, בוגרי בית”ר וחברי מסדר ז’בוטינסקי.
 
עוזי לנדאו ידוע כמי שהיה תמיד איש ישר שפיו וליבו שווים, אמוּן על תורת ההדר הז’בוטינסקאית, בית”רי מאז ילדותו, בנו של חבר מפקדת האצ”ל ומבכירי תנועת החרות הבית”רי חיים לנדאו. יהיה זה אך טבעי אם יחליט להבליג על התחושה המרירה שספג בזמנו וליצור קשר מחודש עם חבריו לרעיון מאז ומתמיד, שביניהם גם מעריצים לא מעטים.
 
המפגש המסקרן והמרתק עם מי שמכהן היום כשר התשתיות, ד”ר עוזי לנדאו, יתקיים אי”ה ביום ראשון, 23 במאי 2010, במועדון תרבות “מנורה” בעמק המצלבה בירושלים, בשעה 19.00.
לאחר התכנסות וכיבוד קל ישוחח השר לנדאו עם הקהל על הנושא  – “תשתיות אידיאולוגיות כבסיס לשלום ולמלחמה”, כאשר לאחר מכן תינתן לנוכחים להעלות שאלות והערות. אין ספק שחלק ניכר מהשאלות וההערות יהיה סביב הקריאה ללנדאו לחזור הביתה.
מעניין במיוחד יהיה לשמוע את תגובותיו של השר לנדאו לפניות ושאלות אלה, במיוחד כאשר הזירה הפוליטית בישראל רצופה הפתעות ותהפוכות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ערב חגיגי במסדר ז’בוטינסקי לציון יום הולדתו ה – 130

אריק זיו ויזר

האזכרה השנתית לרה”מ מנחם בגין ז”ל

אריק זיו ויזר

הזמנה למפגש רעיוני בנושא רעיון שתי המדינות בכנסת

אריק זיו ויזר

אירוע לזכרו של עוזי כהן ז”ל ברעננה

אריק זיו ויזר

לב המרכז – החוסן החברתי של מרכז הליכוד

אריק זיו ויזר

הזמנה לכנס במעמד השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן