30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

התנ"ך של הוותיקים ברשת

משרד לאזרחים ותיקים בראשות סגנית השר ד"ר לאה נס, השיק אתמול (ה') באירוע חגיגי, פרויקט חדש עם מועצת תנועות הנוער, במסגרתו זוגות שמורכבים מוותיקים וצעירים יכתבו מחדש את ספר התנ"ך. "חשוב להמשכיותה של שושלת הדורות, לשמור על חיבור הדוק בין דור הוותיקים והדור הצעיר", אמרה סגנית השר.
מיזם משותף של המשרד לאזרחים ותיקים בראשות סגנית השר ד"ר לאה נס, ומועצת תנועות הנוער הארצית, המייצגת 14 תנועות נוער, הושק אמש. במסגרת המיזם, כל פסוק בתנ"ך ייבחר על שם וותיק, זאת בשיתופם של אלפי חניכי תנועות הנוער. בסופו של פרויקט יורכב ספר תנ"ך ייחודי באתר האינטרנט הייעודי לכך, ספר התנ"ך החדש יישמר לנצח בבית התנ"ך העולמי, שייבנה בירושלים על פי החלטת הממשלה.
כתיבת הספר במשותף תגרום ליצירת שיח בין דורי ולמידה משותפת, באמצעות המחשב, בין אזרחים ותיקים לחניכי תנועות הנוער. אחת ממטרות התוכנית היא לצמצם את הפער הטכנולוגי בין אוכלוסיית האזרחים הותיקים לבין הדור הצעיר.
במהלך המפגש חניכי תנועות הנוער ילמדו את הוותיקים מהם איך נכנסים באינטרנט לאתרים שימושיים, וכיצד ניתן לתפעלם.
סגנית השר לאזרחים ותיקים ד"ר לאה נס אמרה במהלך הטקס, " בפרוייקט זה של כתיבת התנ"ך במרשתת על ידי וותיקים וצעירים, אנו יוצרים חיבור יפה וחשוב של  התנ"ך המהווה סמל המסורת ומורשת העבר, עם האינטרנט והמחשב, סמלי המודרנה והקידמה. חיבור בין דור הוותיקים לדור הצעיר, בפרוייקט זה, נותן את התשובה לשאלה "דע מאין באת" ובכך נסללת את הדרך להשיב לדור הבא על השאלה "לאן אתה הולך".
המשרד לאזרחים ותיקים משתף פעולה עם 14 תנועות הנוער המרכזיות בישראל, במגוון פרויקטים בן דוריים בהם משתפים הצעירים פעולה עם דור המייסדים במגוון פעילויות ויוצרים הפריה הדדית. חניכי תנועות הנוער, יוצאים בחגים לפעילות וטיולים משותפים עם הוותיקים, מבקרים בבתי אבות, מלמדים את דור המייסדים לגלוש באינטרנט ולהשתמש במחשב, כתיבת ספר מתכונים, ליווי יוצאי שואה לפולין, כתיבת ספר עם הסיפור האישי וחוג דרמה עם חניכות וותיקות.
בנוסף למפגש לבחירת פסוק בתנ"ך ימשיכו הצעירים והוותיקים ל-5-7 מפגשים נוספים בהם יכירו את המחשב וילמדו להשתמש בקלות באינטרנט.
לאירוע ההשקה הגיעו אזרחים ותיקים ובני נוער הלוקחים חלק בפרויקט, סגנית השר לאזרחים ותיקים ד"ר לאה נס, שר המשפטים יעקב נאמן, אבי כהן – נציג משרד רה"מ, נציגי משרד החינוך. את הערב חתם יהורם טוהר לב עם תוכנית שהוא מופיע איתה ברחבי הארץ הנקראת, "תנ"ך ביד היוצר".

המשרד לאזרחים ותיקים בראשות סגנית השר ד"ר לאה נס, השיק אתמול (ה') באירוע חגיגי, פרויקט חדש עם מועצת תנועות הנוער, במסגרתו זוגות שמורכבים מוותיקים וצעירים יכתבו מחדש את ספר התנ"ך.

 

 

מיזם משותף של המשרד לאזרחים ותיקים בראשות סגנית השר ד"ר לאה נס, ומועצת תנועות הנוער הארצית, המייצגת 14 תנועות נוער, הושק אמש. במסגרת המיזם, כל פסוק בתנ"ך ייבחר על שם וותיק, זאת בשיתופם של אלפי חניכי תנועות הנוער.

בסופו של פרויקט יורכב ספר תנ"ך ייחודי באתר האינטרנט הייעודי לכך, ספר התנ"ך החדש יישמר לנצח בבית התנ"ך העולמי, שייבנה בירושלים על פי החלטת הממשלה. כתיבת הספר במשותף תגרום ליצירת שיח בין דורי ולמידה משותפת, באמצעות המחשב, בין אזרחים ותיקים לחניכי תנועות הנוער.

אחת ממטרות התוכנית היא לצמצם את הפער הטכנולוגי בין אוכלוסיית האזרחים הותיקים לבין הדור הצעיר. במהלך המפגש חניכי תנועות הנוער ילמדו את הוותיקים מהם איך נכנסים באינטרנט לאתרים שימושיים, וכיצד ניתן לתפעלם. 

סגנית השר לאזרחים ותיקים ד"ר לאה נס אמרה במהלך הטקס כי "בפרוייקט זה של כתיבת התנ"ך במרשתת על ידי וותיקים וצעירים, אנו יוצרים חיבור יפה וחשוב של  התנ"ך המהווה סמל המסורת ומורשת העבר, עם האינטרנט והמחשב, סמלי המודרנה והקידמה. חיבור בין דור הוותיקים לדור הצעיר, בפרוייקט זה, נותן את התשובה לשאלה "דע מאין באת" ובכך נסללת את הדרך להשיב לדור הבא על השאלה "לאן אתה הולך". 

המשרד לאזרחים ותיקים משתף פעולה עם 14 תנועות הנוער המרכזיות בישראל, במגוון פרויקטים בן דוריים בהם משתפים הצעירים פעולה עם דור המייסדים במגוון פעילויות ויוצרים הפריה הדדית. חניכי תנועות הנוער, יוצאים בחגים לפעילות וטיולים משותפים עם הוותיקים, מבקרים בבתי אבות, מלמדים את דור המייסדים לגלוש באינטרנט ולהשתמש במחשב, כתיבת ספר מתכונים, ליווי יוצאי שואה לפולין, כתיבת ספר עם הסיפור האישי וחוג דרמה עם חניכות וותיקות. בנוסף למפגש לבחירת פסוק בתנ"ך ימשיכו הצעירים והוותיקים ל-5-7 מפגשים נוספים בהם יכירו את המחשב וילמדו להשתמש בקלות באינטרנט. 

לאירוע ההשקה הגיעו אזרחים ותיקים ובני נוער הלוקחים חלק בפרויקט, סגנית השר לאזרחים ותיקים ד"ר לאה נס, שר המשפטים יעקב נאמן, אבי כהן – נציג משרד רה"מ, נציגי משרד החינוך. את הערב חתם יהורם טוהר לב עם תוכנית שהוא מופיע איתה ברחבי הארץ הנקראת, "תנ"ך ביד היוצר".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עידן חדש אצל ישראל כץ : מינה את קטי שטרית לראש המטה שלו

אלי חזן

פלד ונתניהו מחבקים את טל – ילדת צד"ל

אלי חזן

יעלון: "נשיא המדינה לא צריך להתבטא פוליטית"

אלי חזן

"הסטודנטים בשומרון שווי זכויות לסטודנטים בכל הארץ"

אריק זיו ויזר

חולדאי אימץ את החלטת סער

אריק זיו ויזר

בוגי מגנה את פעולות תג המחיר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן