24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

השר יעלון: “אם ארגוני הטרור לא יפסיקו את האש נהיה מוכנים להחריף את התגובה”

השר יעלון הגיב היום לאירועי הימים האחרונים

על המצב בדרום אמר השר: “אם ארגוני הטרור לא יפסיקו את האש נהיה מוכנים להחריף את התגובה שלנו כמה שצריך, עד שהם יגידו ‘די’. יש מלחמה לא פשוטה, ובסופו של דבר נביא לסיומה. זה לא מהלך של זבנג וגמרנו, אבל נעשה לזה סוף. איננו מתכוונים להבליג כי המצב הוא בלתי נסבל מבחינתנו. מי שחושב שמדובר במהלך של זבנג וגמרנו משלה את עצמו, אבל נביא את השקט לדרום גם אם זה ייקח פרק של זמן. גם ההנהגה של החמאס לא תינקה ומבחינתנו באות בחשבון גם האפשרויות הכי קיצוניות. נהיה ערוכים להפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותנו. יש לנו בארגז הכלים לא מעט כלים שעדיין לא השתמשנו בהם. מיגון לא יכריע את החמאס אלא יוזמות התקפיות, מאחר ומבחינתנו החמאס הוא אחראי למתרחש ברצועה ולירי הטלים לעבר ישראל.”

גם על סוריה התבטא הרמטכ”ל לשעבר, השר יעלון: “אני לא יודע אם הירי מקורו בטעות או לא, אבל איננו יכולים להשלים עם זה ומחובתנו להגן על אזרחינו ברמת הגולן. הפרת ריבונות תזכה לתגובה שלנו, כפי שקרה היום. אחרי שהמסרים המילוליים שהעברנו לא הפסיקו את התופעה, החלטנו להסביר במעשים.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יוזמה של גילה גמליאל להקמת מרכזי צעירים – התקבלה בממשלה

אריק זיו ויזר

יעלון והפוליטיקה החדשה

אלי חזן

סער – השר המצטיין

אריק זיו ויזר

“אני ממליץ שסין לא תתמוך ביוזמה החד צדדית הפלסטינית באו”ם”

אריק זיו ויזר

נתניהו בטוח בדרכו

אלי חזן

השר סער: “רה”מ יעמוד על מכלול האינטרסים החיוניים של ישראל”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן