26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

דן אילוז הכריז כי יתמודד על משבצת עולים

עו”ד דן אילוז, חבר מועצת העיר ירושלים לשעבר, יתמודד בפריימריז של הליכוד: ״מעוניין להמשיך את העשייה למען ירושלים וריבונות ישראלית גם בזירה הארצית״.

דן אילוז (36), שכיהן כחבר מועצת עיר בירושלים עד לפני כשנה וכיועץ של ח”כ יריב לוין, יתמודד בליכוד על משבצת העולים. אילוז עלה מקנדה לפני 13 שנה. משבצת העולים משוריינת במקום ה-33, והיא נחשבת ריאלית ע”פ הסקרים כיום.

כחבר מועצה בירושלים, אילוז מזוהה עם המאבק לריבונות הישראלית במזרח ירושלים. כיו”ר ועדת ביקורת הוא קידם מהלכים כנגד הבניה הבלתי חוקית הערבית במזרח העיר. בנוסף, אילוז מזוהה עם מאבקים נוספים כמו שמירה על הביטחון האישי של תושבי העיר, וקידום כלכלה חופשית בעיר.

אילוז סיים את תפקידו במועצת העיר לפני כשנה כשהוא קיים הסכם רוטציה עליו חתם לפני הבחירות. מאז, הוא מנהל את פעילות ארגון ציוני אמריקה בישראל, הארגון הציוני הוותיק ביותר בארצות הברית. דרך הארגון אילוז הוביל מאבק מול חברי קונגרס בוושינגטון כנגד הפגיעה של הממשל האמריקני הנוכחי בריבונות הישראלית במזרח ירושלים. הוא פעל גם בעד החלת הריבונות היהודה ושומרון וכנגד כוונת הממשל לחתום על הסכם הגרעין עם איראן.

אילוז: “אני נרגש להכריז על מועמדותי לרשימת הליכוד לכנסת ומקווה להמשיך את העשייה למען ירושלים, ריבונות ישראלית, כלכלה חופשית, וקשרים חזקים עם ממשלות זרות, עבור כל אזרחי ישראל”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברקת – ממש, אבל ממש, לא מה שניסו למכור לכם

אריק זיו ויזר

בחזרה ל – 73′

אלי חזן

האזכרה השנתית במלאת 25 שנה לפטירתו של מנהיגנו מנחם בגין ז”ל

דודו חיים

פרשת יתרו –” והייתם לי סגולה מכל העמים”(שמות י”ט ,ה’)

עינר אביב

הדס שון לוי: פרשת האונס מדירה שינה מעיניי

מערכת ליכודניק

הרקע המפתיע של עילי הספרי משתתף תכנית הריאליטי החדשה ״פקין אקספרס״:

רועי אזולאי
דילוג לתוכן