24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

מיסייה, מדאם – לליכוד כבר התפקדתם?

קמפיין הרשת של יו”ר הליכוד וראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, בקריאה להתפקד לליכוד עולה שלב. לאחר שליכודניקים רבים ערכו מפקד וקראו לחברים, משפחות ומכרים להתפקד למפלגה – כעת לקחו על עצמם גם נציגי העולים לערוך מפקד בקרב עולים חדשים בדגש על הקהילה דוברת צרפתית בישראל.

קבוצת “עולים לליכוד” בראשה עומדים חבר מועצת העיר ירושלים לשעבר, דן אילוז ואשת התקשורת וחברת מועצת בנימין ללי דרעי יוצאת בקמפיין התפקדות חדש, שמלווה בסרטון הסבר בשפה הצרפתית, שפתם של רוב הקהל אליו פונים השניים. ההחלטה לפנות אל קהל יעד זה, מספר אילוז, קשורה בחפיפה בין הערכים שהניעו את העולים להגיע ולהשתקע בארץ, לבין הערכים אותם מייצג המחנה הלאומי – החזון הציוני והשיבה הביתה של העם היהודי לארץ ישראל.

דן אילוז מוסר לליכודניק, “”קהילת העולים היא קהילה ערכית, ציונית, ימנית ברובה, תומכת בהתיישבות היהודית ביו”ש ובישראל חזקה ומשגשגת. הם עזבו כל החיים שהכירו בחו”ל כדי להגשים את החלום הציוני ולחזור לארץ אבותם. כבר היום, רובם הגדול מצביעים לליכוד, אבל הגיע הזמן שסוף סוף גם ישפיעו על הליכוד עצמו, דרך התפקדות, השתתפות במוסדות של המפלגה והצבעה בפריימריז של המפלגה. ככה נזריק עוד כוח אידאולוגי לליכוד, וגם נוכל לעזור להציף נושאים שחשובים לקהילה מול מקבלי ההחלטות.”

דן אילוז, תמונה: דן אילוז.

ללי דרעי, אשת תקשורת וחברת מועצת בנימין: “אנחנו, העולים מצרפת, אוהבים את ארץ ישראל, מחוברים למסורת ישראל, וכבר הוכחנו שאנחנו מוכנים להקריב הרבה למען הציונות. אלו הם בדיוק הערכים של הליכוד וכוח חזק של עולים בין מתפקדי הליכוד יעזור לחזק את המחנה הערכי-אידאולוגי במפלגה, תוך כדי מתן כוח לעולים כדי לקדם נושאים שגם חשובים לקהילה.”

ללי דרעי, תמונה באדיבות דן אילוז.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עתירת פורום הלל לביה”ד נגד ח”כים שעתרו לבג”ץ

רפאל וולף

יפה ורשבסקי בר-עם הרנטגן האנושי

אריק זיו ויזר

המנצח בסקר ליכודניק : יולי אדלשטיין

בחזרה ל – 73′ – פרק שלישי : מקהלת העבדים הליכודניקים*

אלי חזן

כבה אורו

אלומה עברון

רץ ברשת: נתוני המפקד בליכוד, נכון להיום

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן