25.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

המאבק הבא של רגב : דיור לזוגות צעירים

בחוג בית במודיעין חשבו המשתתפים שלפניהם פוליטיקאית קומנדו : רגב לוחמת על סוגיות חברתיות ולא מתכוונת להרים ידיים

מירי רגב קיימה הערב במודיעין חוג בית בהשתתפות 50 איש. רגב נענתה להזמנתו  של חיים מרציאנו, יו”ר מועצת הסניף, אשר המשתתפים בכינוס הם פקודים שהגיעו לתנועה בעיקר בגללו.

 

בתחילת האירוע ביקשה רגב להודות למרציאנו על ההזמנה.

 

בהקשר האקטואלי של השבוע פתחה רגב את חוג הבית בסקירה על המשט הטורקי לעזה. היא ציינה כי לדעתה יש טעם בועדת חקירה משום שבסופו של דבר ועדת חקירה תחשוף את ערוותם של החוגים האנטי ישראליים שהשתתפו במשט הטרור. רגב ציינה כי היא תומכת בראש הממשלה והיא סבורה כי יש להקשיח את היחס כלפי הח”כים הערביים ובייחוד כלפי ח”כ חנין זועבי שחצתה כל גבול.

 

מכאן, עברה רגב להציג את עצמה ואת ה”אני מאמינה” שלה.

 

הרושם העולה מסקירותיה הוא כי רגב לא מהססת להילחם עבור החלש בכל סוגיה שנראית לה עקרונית.  לא יהיה זה מופרך לומר כי “זכרונות קריית גת”, שם גדלה רגב, מהווים גורם מעצב בחייה. כך עשתה בסוגיית המע”מ על ירקות, כך עשתה בנושא המים והיטל הבצורת ואילו תחנתה הבאה היא : המאבק עבור דיור הולם לזוגות צעירים. מה שכן אפשר לומר כי רגב נוגעת בליבם של רבים מאלה שמאזינים לה. יש לקוות שתנהג במאבקים אלה באלגנטיות הנדרשת לשמירה על הבית.

 

רגב הדגישה כי היא “לא בובה של אף אחד וכי מי שמתנהג כבובה לא ראוי לשרת את הציבור בכנסת”. ראוי לציין כי הדי הקונצנזוס מפגש זה נשמעו למרחוק.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

להזכיר ולא להשכיח /מאת: משה שפיבק

אריק זיו ויזר

לא מתראינים לאופירע וברקו

הרויזיוניסט

ח”כ כרמל שאמה” אובמה מסכן את המתונים בעולם הערבי.

אריק זיו ויזר

60 לגבורת אליהו טיליוף בקרב מָלְחָה / מאת: שולה טיליוף

אריק זיו ויזר

נתניהו חוזר למסלול – בן זאב*

אריק זיו ויזר

המחוזות /מאת: עירית קובו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן