23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ח"כ כרמל שאמה" אובמה מסכן את המתונים בעולם הערבי.

סגן יו"ר הכנסת ח"כ כרמל שאמה בסיור בישובי השומרון:
"החיבוק של אובמה את העולם המוסלמי המתון יחסית מטריד בטווח המיידי אבל בראיית ארוכת טווח מדובר בחיבוק דוב מסוכן למנהיגי ערב" ח"כ כרמל שאמה ערך היום (4.6.09) סיור בישובי השומרון ונפגש עם ראשי המועצות ונציגי הישובים בשומרון.

ח"כ שאמה: החיבוק של אובמה את העולם המוסלמי המתון יחסית מטריד ונראה נוגד את האינטרס הישראלי ציוני בטווח המיידי, אבל בראיית ארוכת טווח מדובר בחיבוק דוב מסוכן למנהיגי ערב המתונים שכן המאוימים הישירים מהחיבוק הם הגורמים האיסלמים הקיצונים שהערכים שאמריקה מושתתת עליהם הם חלום הבלהות שלהם. על ישראל להפגין איפוק וכבוד כלפי רצונה של ארה"ב לשנות גישה ביחסי החוץ שלה בכלל וכלפי מדינות ערב בפרט, תוך שמירה מהותית על עצמאות וריבונות מדינת ישראל ושמירה על האינטרסים החיונים שלה".

בהמשך דבריו התייחס ח"כ שאמה למפעל ההתיישבותי בשומרון וציין כי :"אי אפשר שלא להעריץ את פועלם של תושבי השומרון, רובם עושים זאת בשליחות המדינה ובתנאים לא פשוטים. ממשלת ישראל שוקלת שיקולים אנושיים כלפי אויבנו קל וחומר ולהבדיל חובה עליה לעשות זאת גם כלפי אזרחיה בישובי השומרון. ניסיון החיים מלמד שאי אפשר לעצור את החיים ואין חזק מהם אפילו לא רצוננו לשמר את המיוחדים עם ארה"ב ונשיאה"

במסגרת הסיור ביקר ח"כ שאמה בישובין ברוכין, רחלים, איתמר, אלון מורה, הר ברכה ושבי שומרון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בני וקנין חזר לליכוד

אריק זיו ויזר

פורום גליל ועמקים מדליקים ביחד נר עם ח"כ כרמל שאמה הכהן.

אריק זיו ויזר

הצלחה ל"מבצע אושפיזין" של עוזי דיין /מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

חברי עוטף גליל מארחים את ח"כ ציון פיניאן

אריק זיו ויזר

מכתבם של נאמני א"י לנתניהו ושריו

אריק זיו ויזר

הפגנת כוח שמזמן לא נראתה במחוזותינו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן