25.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד כללי

הכי ליכודניק שיש !

הכי ליכודניק שיש!

אבי בן זיקרי גדל בבית ליכודניק והיה מתרגש בכל שנה להגיע כילד עם אביו לישיבות מרכז הליכוד בתל אביב. בימים אלה, מתמודד אבי לראשות העיר דימונה מול ראש העיר בני ביטון. בן זיקרי מתמודד באופן עצמאי לחלוטין וללא תמיכה של אף מפלגה ומצהיר: “אני יותר ליכודניק ממי שיושב כעת על כיסא רה”ע”.

סניף הליכוד בדימונה נחלש מאוד בשנים האחרונות ובימים אלה הוא חצוי בתמיכה שלו בין ביטון לבן זיקרי. הסיבה לכך היא שמול ביטון מתמודד אבי בן זיקרי, חבר מרכז ליכוד שזה עתה פרש מתפקידו כמשנה למנכל משרד הרווחה והביטחון החברתי. בן זיקרי ליווה בשנים האחרונות את מאיר כהן מיש עתיד והיה דוברו המקצועי, אבל שמר בקנאות על זהותו הפוליטית האישית כאיש ליכוד. נבהיר תחילה כי לאור פניות שנעשו אלינו על אופן התמודדותו של בן זיקרי, בדקנו והתשובה החד משמעית היא שבן זיקרי מתמודד באופן עצמאי לחלוטין וללא כל תמיכה של מפלגה ולא של יש עתיד.

במשך שני עשורים ליווית את מאיר כהן, למה לא התמודדת מטעם יש עתיד. וויתרת על תקציב גדול מאוד.

למרות שהתמודדות לראשות העיר אינה כוללת שאלות אידיאולוגיות ברמה הלאומית, החלטתי שאני מתמודד מטעם תושבי דימונה. באופן טבעי, הייתי מתמודד מטעם הליכוד, אבל מאחר ויש ראש עיר מכהן מטעם הליכוד, וויתרתי על רעיון הפריימריס. 

ומה עם תקציב?

אתה צודק, יכולתי לקבל מאות אלפי ₪ מיש עתיד וממפלגות נוספות, וויתרתי כי אני איש של עקרונות ואני לא יכול למכור את העקרונות שלי תמורת תקציב. מטבעי אני איש של שלום והייתי שמח לראות יותר אחדות בעם ישראל, בפרט בימים אלה. יחד עם זאת, אני שומר על זהותי וכך עשיתי גם שעבדתי עם מאיר כהן שהיה ראש עיר ושר רווחה מצוין. אגב, חבריו הטובים במשכן דווקא מהליכוד בראשם אמסלם וביטן. סוג של אחווה מרוקאית. בשורה התחתונה, התקציב שלי מושתת על תרומות ומעט כסף שהבאתי מהבית. לא הרבה אבל זה מה שיש ועם זה נעשה הכי טוב!

מי המודל שלך?

מנחם בגין. זה האיש שבעיניי, שילב באופן מושלם בין ימין לבין אהבת ישראל. חלוץ ופורץ דרך. גם הליכוד של היום יש צעירים מבטיחים ואנשים ששמים את הנושא החברתי כלכלי בראש סדר העדיפות שלהם. 

פרשת מתפקיד מרכזי בממשלה כמשנה למנכל משרד הרווחה והביטחון החברתי, לא וויתור גדול?

זה וויתור גדול בהחלט, בעיקר לאור המיזמים שהיו תחת ידיי ביניהם הביטחון התזונתי והמעונות הממשלתיים. משרד הרווחה זה משרד שצריך להגיע לידי הליכוד יחד עם משרד האוצר וזו הדרך לייצר מוביליות חברתית. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בדימונה

אריק זיו ויזר

סבח לתורמים בארה”ב : אל תתרמו למי שתומך בליכודניקים החדשים

אליסיה אסייג.

עמי ג’רופי מבקש לא לשכוח את אלעד ריבן ז”ל

אריק זיו ויזר

עימות בערוץ 2 בין ח”כ זאב אלקין לעיתונאי אמנון אברמוביץ

אריק זיו ויזר

מזל טוב לאיציק אשכנזי לרגל הולדת הבן

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערו של אלי דיין על מות אחותו

אלי חזן
דילוג לתוכן