25.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

בית הדין חותר תחת הוועדה המוניציפלית

בתפנית מפתיעה החליט בית הדין של הליכוד לקיים בחירות למקומות השלישי והרביעי ברשימת המפלגה למועצת העיר רמת גן. החלטה זו גרמה להרמת גבות בקרב רבים, שכן נראה כי היא חורגת מסמכותו של בית המשפט.

 

כדי לתת קצת רקע, הוועדה המוניציפאלית כבר דנה בנושא ארבע פעמים, כאשר הצד העותר מיוצג בכל אחד מהדיונים הללו. הוועדה קבעה כי מצב הבחירות תקין ומשביע רצון. אלא שהעותרת, שכלל לא התמודדה על מקום ברשימה, דרשה להיכלל בה בכל זאת.

 

למרות החלטת ועדה מוניציפלית, בית הדין של הליכוד הגדיל לעשות והודיע כי יתקיימו בחירות למקומות השלישי והרביעי ברשימה. מהלך זה הותיר רבים נבוכים ומטילים ספק בסמכותו של בית הדין בעניין זה.

 

אחד הזוכים בפריימריז, משה רווח, דרש שימוע מורחב בנושא. נראה כי הוא נמצא במצוקה ושוקל לפנות לבית המשפט המחוזי להתערבות נוספת. 

 

בעוד החלטת הליכוד לקיים בחירות לתפקידים אלה עשויה להיראות כפתרון הוגן עבור חלקם, אחרים טוענים כי היא חותרת תחת סמכותו של הוועדה המוניציפלית ועל ההליך הדמוקרטי שכבר התקיים. התוצאה של מצב זה טרם נקבעה, אך ברור כי המחלוקת סביב הבחירות למועצת העיר רמת גן רחוקה מלהסתיים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

במכללת נתניה בחורות ובחורים כארז

אלי חזן

צעירי הליכוד עם נתניהו

אריק זיו ויזר

לומר, לעשות – להשפיע: שר החינוך גלנט כותב לליכודניק

הקלף המנצח של ארדן : דורון אביטן

אלי חזן

שומר על המסורת הליכודית

אלי חזן

שר האוצר כץ במפגש עם חברי סניף מטה יהודה

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן