20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

הליכודניקים החדשים : “משרד החינוך עשה מחטף”

הליכודניקים החדשים מתנגדים בתוקף לטיוטת “תיקון למבחנים לחלוקת כספים לצורך תמיכה של משרד החינוך במוסדות תורניים”.

 

 

משרד החינוך בראשות השר גדעון סער פרסם אתמול טיוטת תיקון למבחנים לצורך חלוקה של כספים, דבר שיקל במימון מוסדות תורניים. הדבר העלה את חמתם של הליכודניקים החדשים ששלחו הערב מכתב לשר החינוך ולכל חברי סיעת הליכוד.

ליכודניק מביא את המכתב

 

Inline image 1

לכבוד

גדעון סער, שר החינוך

 

הנדון: הליכודניקים החדשים מתנגדים בתוקף לטיוטת “תיקון למבחנים לחלוקת כספים לצורך תמיכה של משרד החינוך במוסדות תורניים”, מיום 3.9.2012

 

נדהמנו לשמוע על המחטף הנ”ל, שלדעתנו נוגד את הערכים הציוניים, הלאומיים-ליברליים שתנועת הליכוד אמורה ליצג ולהוביל.

 

לאחר שפג תוקפו של חוק טל וממשלת ישראל כשלה בייצור אלטרנטיבה אחרת לו, הרי שהממשלה נדרשת לגייס את אלפי תלמידי הישיבות שהיו במעמד של דחיית שירות, בדיוק כפי שהיא מגייסת את שאר בני ה 18 היהודים, הדרוזים והצ’רקסים.

 

המשך מימון לימודיו של מי שאמור לשרת שירות חובה ולא עושה כך אינו חוקי ומנוגד לפסיקת בג”צ.

 

המשמעות של הענקת תקציב למי ששירותו נדחה בעבר, כפי שמציעה טיוטת המבחנים, היא מתן פרס להשתמטות ולסרבנות לכל פשרה. היא מקדשת את המיעוט החרדי כבעל זכויות יתר אל מול הציבור הכללי ובמימונו של זה האחרון. לא יתכן שמהלך כל כך לא ציוני, לא ליברלי ולא לאומי יעשה במשמרת של שר חינוך מהליכוד ובתמיכת ממשלה שהליכוד מוביל.

 

לא יתכן שבימים אלו בהם הציבור הנושא בנטל נקרא להערך למלחמה, וכמו כן סופג העלאות מסים וגזירות כלכליות – מגזר שלם ימומן בנדיבות חריגה כזו, בניגוד לחוק. זהו סדר עדיפויות מעוות שאנחנו רק יכולים לשער שנובע ממחויבות קואליציונית גרידא.

 

היה ראוי שממשלת הליכוד תחשוב להפנות כסף פנוי לתגמול המשרתים, או לרווחת הציבור הכללי.

 

נבקש להביע את מחאתנו החריפה על המהלך ועל העובדה שהוא מבוצע בנוהל של מחטף שמנוגד למנהל תקין. יש לאפשר זמן סביר להגשת התנגדות למהלך כה דרמטי.

 

נבקש שתחזרו בכם מהתיקון המוצע, המנוגד לחוק, לערכי התנועה וטובתו של האזרח הציוני, הנושא בנטל ומשלם מסים – עמוד השדרה של מצביעיה.

 

בכבוד רב,

הליכודניקים החדשים.

העתקים: שרים וחברי כנסת בסיעת הליכוד



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“אישה חזקה, עם הרבה אמביציות, כ”סלע מוצק”

אריק זיו ויזר

יריב לוין: “התקשורת פתטית ומסכנה”

אריק זיו ויזר

פנייה לראש הממשלה ולשר הביטחון : מנעו רצח עם בסוריה

אריק זיו ויזר

רויטל טיילו מברכת את אלי כהן

הרויזיוניסט

ח”כ יריב לוין בהאשמות חריפות נגד התקשורת

אריק זיו ויזר

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בדימונה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן