25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

יש “חיים” טובים לעברייני מין. מאת:אריק זיו

מדינה מוטרדת מינית. שכן לא רק השבוע התבשרנו שילדים בני 11 אונסים ילדה בת 10. בתקשורת תואר כי הילדים קיימו יחסים מלאים עם הילדה.
זהו לא המקרה הראשון והארץ מלאה מטרידים. אותי זה מטריד… גורמים בתקשורת, ביניהם מגישי החדשות בטלויזיה, מגלגלים עיניים אלינו הצופים , ומ ז ו ע ז ע י ם מהמצב.
כל אדם נורמטיבי שצופה בטלויזיה נחרד.
הייתי רוצה לשאול. 
את אושרת קוטלר : האם את לא אשמה קצת ?
את עופר שלח : האם אין לך אחריות מינמלית? 
את יאיר לפיד : האם אתה לא חש אשם? קצת?  

תשאלו את עצמכם : הרי אתם המבוגרים. מכם מובילי דעת הקהל ומהפוליטיקאים שלנו חברי הכנסת ובמיוחד הנשים חברות הכנסת היינו מצפים להתנהגות אחרת בנושא מטרידים מיניים.  

נהגתם בסלחנות כלפי חיים רמון חיים שתמיד נסוך חיוך על פניו. הוא שמח אחרות פחות, הרבה פחות.  
ב – 2006 הייתה ישיבת ממשלה שהחליטה על יציאה למלחמה. שר המשפטים יצא מהישיבה והטריד מינית חיילת שעבדה במשרד ראש הממשלה.
רמון הורשע בבית המשפט, אך ללא הסעיף של קלון, תחת מצהלות חבריו בתקשורת כאשר צולם כיצד כאילו משלם את חובו לחברה בעבודות שרות, ומיד כאשר נגמרו עבודות שרות נשלח רמון לשיקום כשר בכיר בממשלת קדימה.

שלח ולפיד ועוד עיתונאים ראיינו את יו”ר קדימה ציפי ליבני. מעולם לא נשאלה ליבני הפמיניסטית כיצד היא יכולה לשבת עם עבריין מין לידה. 

אך לא רק ציפי היא מושא עניינינו שעל צביעותה נענשה באופן סימבולי בקלפי. היכן רוח הלחימה של חברות הכנסת? מדוע אין הן מחרימות ישיבות שבהן יושב עבריין מין? האם כאשר העבריין הוא חייכן,שמאלן ואוהד הפועל תל אביב נשתוק?

האם שר שהורשע בהטרדה מינית, חוזר לתפקד כשר ונבחר שנית כחבר כנסת, לא מעודד את הילדים להטריד מינית ולאנוס את הילדה מאשדוד ?
אומנם יש שמועה כי רמון עומד לפרוש אך הוא אינו פורש בגלל ההטרדה המינית. רמון פורש כי נמאס לו להיות חבר כנסת ולא שר בממשלה.

על פי ההיגיון ההפוך אפשר לומר : “ילדים, קחו דוגמה ותאנסו. זאת, כי יש חיים טובים במידה ותיתפסו. אל דאגה ראו כיצד רמון חגג לאחר שהורשע, רמון היה משנה לראש הממשלה,רמון נבחר לכנסת תחת המיטריה של ליבני. ורמון אם יפרוש ישב באולפני הטלביזיה ויפרשן לנו את המצב הפוליטי.
חיים רמון יצאת גדול וחינכת דור של מטרידים, אולי תוכל יום אחד לחזור לפוליטקה אחרי שתעשה לביתך,תחת מפלגת המטרידים ואתה תוכל להיות ראש הממשלה.

פניה לשר החינוך : תשהה לאלתר את מנהל/ת בית הספר באשדוד,וכל מנהל בית ספר שיודע על אירוע דומה ולא טיפל בבעיה בבית ספרו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

התקציב עבר. אורן חזן שוב הוציא עצמו מהכלל

עינר אביב

פינוי ישראלים, פיצוי לערבים/ מאת ח”כ יולי אדלשטיין

אריק זיו ויזר

ענת ברקו – שריון מיוחד

מע”מ על פירות וירקות

אריק זיו ויזר

ח”כ פיניאן פועל להעלאת אחוז החסימה בבחירות מקומיות

אריק זיו ויזר

פיניאן תובע בירור בנושא המים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן