18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ריח הפריימריז באוויר

צמרת הליכוד במחוז גליל עמקים וראשי רשויות מרכזיים ופעילים מרכזיים בצפון קיימו השבוע פגישה ראשונה במה שנראה כמו יריית פתיחה לקראת הפריימריז ההולכים וקרבים בתנועת הליכוד.

 

 

מחוז גליל עמקים של תנועת הליכוד מתעורר: מפגש צמרת של אנשי ליכוד ממחוז גליל עמקים נערך השבוע בעפולה. מי שהזמין את הנוכחים למפגש היה האיש החזק בסניף הליכוד בנצרת וחבר המזכירות עבדאללה חורי. המפגש התקיים ביום חמישי במסעדת ״האחוזה״ בעפולה ובו נכחו ראש עיריית בית שאן ג'קי לוי, ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו, ראש מועצת יבנאל רוני כהן ופעילים מרכזיים נוספים. חבר הכנסת ציון פיניאן הצטרף לארוחה. 

במהלך המפגש הביעו הנוכחים, להם כוח אלקטוראלי משותף של למעלה מחמשת אלפים מתפקדים, תמיכה גורפת בחבר הכנסת ציון פיניאן. 

משתתפים בכנס הביעו תמיכה במועמדותו של ראש מועצת יבנאל רוני כהן למשבצת גליל עמקים ברשימת הליכוד לכנסת הקרובה. גורם שנכח בישיבה אישר לפרסום כי מי שיכהן כראש המטה של רוני כהן בבחירות הקרובות הוא ראש עיריית בית שאן ג'קי לוי.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רמון תמורת גל און,

אריק זיו ויזר

חברי ליכוד מרעננה ממשיכים בעשייה

אלי חזן

לבני נגד נשים

אריק זיו ויזר

נאום יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, בבית הנשיא

אריק זיו ויזר

אופיר אקוניס התראיין לטלויזיה המצרית /מאת:אלעד מרון

אריק זיו ויזר

רוץ בוגי, רוץ /מאת צדוק כהן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן