38.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

דין טראבין כדין פולארד

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל איוב קרא העביר היום לראש הממשלה נתניהו מכתב מאימו של האסיר הישראלי עודה טראבין היושב בכלא המצרי באשמת ריגול ובו בקשה לשחררו לאלתר.
לקראת פגישתו של ראש הממשלה נתניהו עם נשיא מצרים חוסני מובארק מחר בשארם א שייח, פנתה אימו של עודה טראבין, חרבה טראבין, לסגן השר איוב קרא בבקשה להעביר מכתב לנשיא מצרים מובראק באמצעות רה”מ נתניהו, בו היא מבקשת מנשיא מצרים לחון את בנה הכלוא מזה כעשר שנים בכלא המצרי.
במכתב האם מגוללת את סיפור סבלה של המשפחה בעשור האחרון מאז נכלא בנם, בהם לא ידעו אף רגע אחד של אושר או מנוחה ומפרטת את כאב המשפחה שמביא לכך שלדוגמא אחיו של עודה, עיד, איננו מעוניין להתחתן עם בחירת ליבו עד אשר יוחזר אחיו מהמאסר.
סגן השר איוב קרא אמר לרה”מ נתניהו בעת מסירת המכתב: “דין עודה טראבין כדין יונתן פולארד. שניהם כלואים באשמת ריגול ואת שניהם המדינה מחוייבת לשחרר. דווקא בימים אלו בהם מצרים מבקשת מישראל צעדים בוני אמון כלפי הפלסטינאים – זו העת לבקש אף אנחנו צעד בונה אמון: שחרור טראבין ממאסרו”.

עוד הוסיף סגן השר: “אני מצפה ממך ראש הממשלה, שתפעל להחזירו כבר במטוסך חזרה הביתה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פיתרון היסטורי לבעיית החמשל במגזר הדרוזי

אלי חזן

איוב קרא: “אני קורא להנהלת כיתן להתגמש”

אלי חזן

לך בני… לך ותגן על אימא, על אחיך, על אזרחי מדינת ישראל

אלי חזן

רווחה אקטיבית

אלי חזן

העדר נפט בסוריה איננו סיבה להתעלמות העולם מרצח עם

אריק זיו ויזר

קרא פונה לעומר סולימאן לשחרר את עודה תראבין מכלאו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן