13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

"אין דת שמטיפה לרצח ומחבלי הג'יהאד אלה הם צאצאי השטן"

סגן השר איוב קרא בביקור רשמי בהונגריה

"הונגריה מצטרפת לתמיכה בישראל בדומה לארה"ב קנדה ומדינות רבות, כי זה רצון האל על פי התנ"ך" כך אמר אמש אחדות הפסטור שנדו נימט מנהיגה הכול יכול של כנסיית היטפארק לעיני חמש עשרה אלף איש, באצטדיון של בודפשט ביום הצדעה ותמיכה בישראל, בהשתתפות סגן השר קרא והח"כים רותם ויואל חסון, סגן השר קרא אמר באירוע: "ישראל היא המפתח לעולם החופשי במזרח התיכון וחיזוקה משבש את תוכנית האסלאם הקיצוני להשתלט בתורתו על מדינות ערב, ובהמשך על העולם הנאור, והאירועים האחרונים באזורינו מוכיחים כי עוף בדמשק שווה היום יותר מבן אדם, והעולם הצבוע לא יוזם אפילו הפסקת אש, ובמקום זאת משקיף בעדשה מגדלת בכל תנועה של ישראל ומגנה אותה ללא פרופורציה ".

סגן השר קרא הוסיף: " לא נוכל להבליג על מתקפות הטרור על אזרחינו, וכל פעולת טרור מחייבת פגיעה בראשי הארגונים, שמסתתרים כמו פחדנים אחרי שהידונים שמבטיחים להם 72 בתולות, אין דת שמטיפה לרצח ומחבלי הג'יהאד והחמאס אלה הם צאצאי השטן".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ניצחון למורסי גזר דין מוות לעתיד מצרים

אלי חזן

העדה הדרוזית מוקירה את סגן השר קרא

אלי חזן

קרא: "לא אשב בממשלה שתחדש הקפאה"

אריק זיו ויזר

קרא: "שלום נעשה רק עם מי שרוצה שלום"

אלי חזן

סגן השר קרא מבקש לחזק את מובראק

אלי חזן

איוב קרא: "אני קורא להנהלת כיתן להתגמש"

אלי חזן
דילוג לתוכן