18.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

הפנינג התיישבות החל מה – 26 בספטמבר במועצה אזורית שומרון

אלפי חברי ליכוד מכל רחבי הארץ יציינו ב-26 לספטמבר את סיום ההקפאה בסיורים במועצה האזורית שומרון. בתכנית: סיורים בשומרון ועצרת

אלפי חברי ליכוד מכל רחבי הארץ יציינו ב-26 לספטמבר את סיום ההקפאה בסיורים במועצה האזורית שומרון. בתכנית: סיורים בשומרון ועצרת.
בעיצומם של ימים מתוחים אלו, בהם משמיע ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהרות סותרות ועמומות בנושא חידוש הבניה ביהודה ושומרון, עמלים במועצה האזורית שומרון ובליכוד העולמי על ארגון אירוע המוני לסיום ההקפאה במועד בו יחול תוקף הצו בח”י בתשרי-26 לספטמבר, בחול המועד סוכות.
במסגרת האירוע ההמוני יסיירו בשומרון אלפי פעילי ליכוד ממרבית סניפי התנועה ברחבי הארץ. בראש כל אוטובוס יעמדו יו”ר הסניף וחברי מועצת העיר מטעם הליכוד באותה עיר.
ב”ליכוד העולמי” מדווחים על הענות אדירה בקרב סניפי הליכוד ועל צפי למספר שיא של למעלה מ-80 אוטובוסים שימלאו את אתרי התיירות וההסטוריה בשומרון, וכן את ישובי מועצה אזורית שומרון.
לקראת סיום היום האחרון להקפאה, שכאמור יהפוך ליום של סיורים במרחבי השומרון, תתקיים בישוב רבבה עצרת המונים אשר צפויה לההפך למפגן כוח ועצמה גדול, בה ישתתפו שרים וחברי כנסת רבים שביחד עם ראשי ההתיישבות בשומרון אלפי פעילי הליכוד מרחבי הארץ יכריזו ויציינו את סיום ההקפאה.                                          
יו”ר הליכוד העולמי ח”כ דני דנון אמר אמש: “נבחרנו לבנות ולא להקפיא, המסר שייצא מהשומרון לראש הממשלה הוא להמשיך בדרך הליכוד ולא להכנע ללחץ של הנשיא אובאמה”.
ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה הוסיף: “ההקפאה היה צעד מיותר,טפשי בלתי מוסרי  וחסר כל תוחלת. לא היתה כל סיבה להכריז עליה מלכתחילה, הדבר היחיד שיצא ממנה הוא פילוג וקרע בעם ופגיעה קשה במאות אלפי מתיישבים. ביום סיום ההקפאה, ח”י בתשרי, השומרון יתמלא באלפי פעילי הליכוד, אשר ביחד עם עשרות אלפי מטיילים מרחבי הארץ ימחקו את ההקפאה ברגלים. בחול המועד נכריז כאן בשומרון דווקא עם פעילי הליכוד שהשומרון שייך למדינת ישראל, שלעולם לא תוכרז יותר עצירת בניה בארץ ישראל וכי מעתה תקיים הממשלה את המצע שבשמו נתן לה רק לפני שנה וחצי עם ישראל את המנדט ותתחיל בתנופת בניה בכל יהודה ושומרון – למען עתידה של מדינת ישראל”.
האירוע מאורגן ע”י היחידה האסטרטגית במועצה האזורית שומרון, הליכוד העולמי בראשות ח”כ דני דנון וועד מתיישבי השומרון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השומרון הישיר לימיני

אריק זיו ויזר

אם כבר, אז את זה צריך לחקור.

משה איפרגן

תוגש תביעת דיבה כנגד A.F.P. שהשמיצו את תושבי אלון מורה

אריק זיו ויזר

חוגגים מימונה בעפולה

אריק זיו ויזר

אין בניה אין ממשלה

אריק זיו ויזר

“הפרומו בנכון להבוקר : קיצוני ומלא שנאה”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן