16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ כללי

פרופסור ללא גבולות!

יולי אדלשטיין מציב גבולות , לפרופסור רותי שאקו לוי

על ההפגנה שנערכה אתמול בכיכר רבין דובר רבות. נטחנו מים עד דק. אבל סוגיה אחת שנשארה פתוחה וצריך להבין את שורשה והסכנה הטמונה בה, היא הקריאה של פרופסור רותי שאקו לוי, רופאה בבית החולים סורוקה בבאר שבע, להשאיר את הטלפונים הניידים בבית. הקריאה לא נבעה מתוך דאגה לבריאות הציבור, להיפך, בהודעתה כתבה הפרופ׳ הבכירה כי על מנת שהשב״כ לא יוכל לבצע איכון למכשירים הניידים של משתתפי ההפגנה, מוטב שישאירו אותם בביתם.

וזאת לשון ההודעה: ״מי שמגיע הערב להפגנה ולא מעוניין להיכנס מחר לשבועיים בידוד שיעשה לעצמו טובה וישארי את הטלפון החכם בבית". בהודעתה, מעודדת הפרופסור להפר את הנחיות משרד הבריאות וזאת בעודה נושאת משרה בכירה כרופאה.

את ההשפעה של הודעה כזאת ודומות לה נוכל לראות כבר בטווח הנראה לעין. והיו שלל הודעות מן הסוג הזה. אבל יש להתעכב על החיבוק-דב של הרופאה, משום תפקידה ומעמדה. מה בין האחריות לבריאות הציבור לבין ההמלצה להפר ברגל גסה את הנחיות המשרד? איפה האחריות והדוגמה האישיות והיכן הממלכתיות שמצופה מעובדת ציבור?

מכתב שנשלח על ידי שר הבריאות יולי אדלשטיין , הגיש תלונה לנציבות קבילות הציבור למקצועות הרפואה נגד פרופ' רותי שאקו לוי, בעקבות ״פוסט בלתי מתקבל על הדעת", לפי התלונה. דברים מן הסוג הזה יש לגנות ולהוקיע במנותק מן האופי הפוליטי שהם נושאים באופן שמנוגד לאתיקה הבסיסית של עובד ציבור, אולם במיוחד נוכח העובדה שבהודעתה עודדה הפסופסור להפר את הנחיות משרד הבריאות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליברמן שר חד פעמי!

דניאל נחמיה

בחזרה למפלגה הרפובליקנית הישראלית

אריק זיו ויזר

ההסכם עם איחוד האמירויות: פוטנציאל כלכלי ענק מול העולם הערבי כולו

דניאל נחמיה

השמאל כן רצח 

אריק זיו ויזר

פאשניסט לחגים: בשמלה סגולה ושתי גבירות

חמוטל זיו

אופיר בוריה בפינה של איציק דדוש

איציק דדוש
דילוג לתוכן