18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

ביילין – סדר אותי, הנייה – שלח לי צ’ק

סוסים טרויאנים חדרו אל תוך הליכוד. ליכודניק מתריע

חברי הליכוד הופתעו למצוא היום מודעות תמיכה בעיתון “הארץ” – ביטאון השמאל הפוסט ציוני – של פעילי ליכוד, הקוראים לראש הממשלה לומר כן לשלום ולעשות את כל הצעדים הנדרשים לשם כך.

 

לכאורה, היינו צריכים לומר יישר כוח על הפגנת התמיכה בראש הממשלה ועל ההפגנה “לכאורה” של אחריות לאומית. ואולם, קשה שלא לחוש תחושות מעיקות משעה שאנו רואים כי מי שמממנת את המודעה הוא לא פחות ולא יותר “יוזמת ז’נבה”.

 

כן. זוהי אותו יוזמה שמומנה על ידי גופים מהאיחוד האירופי. גופים שכל תכליתם לכאורה היא לפגוע במדינת ישראל. גופים שחלקם לכאורה תמכו בדו”ח גולדסטון ואם לא עשו זאת הרי שיש להם הרבה מן המשותף במימוש האידיאולוגיה הפוסט ציונית. פעילים אלו עשו “מעשה רם עמנואל”. הווה אומר שמכרו את נשמת אחיהם תמורת מעמד או סטטוס גבוה.

 

לשבור שמאלה זה לגיטימי. הויכוח על שטחי יו”ש, לנו או לצד השני, הוא רצוי ואף מקובל בויכוח הציבורי. כאשר בן דרור ימיני, ארי שביט או גדי טאוב ודומיהם תומכים בכך, הרי שיש לי ביטחון וזאת מהסיבה ששלושת הנזכרים לעיל דואגים באמת ובתמים לביטחון ישראל. הם בניגוד לכתוב ביוזמת ז’נבה לא קוראים לוותר על היתרון הגרעיני של ישראל במידה ויש לה. ביוזמת ז’נבה הדבר נזכר במפורש בסעיף ב’ של ההסכם :

ב. ביטחון אזורי

א.       ישראל ופלסטין יפעלו יחד עם שכניהן והקהילה הבינלאומית לבניית מזרח תיכון בטוח ויציב, חופשי מנשק להשמדה המונית –  קונבנציונאלי או בלתי קונבנציונאלי- וזאת בהקשר של שלום כולל, מתמשך ויציב, המאופיין בפיוס, רצון טוב ובוויתור על השימוש בכוח.

ב.       לשם כך יפעלו הצדדים להקמת משטר ביטחון אזורי.

כאילו גר זאב עם כבש. כאילו הגענו לשלום המיוחל. כך בהינף יד יוזמת ז’נבה הורסת יתרון שנבנה על פני שנים. שביט, ימיני וטאוב יודעים שזו הערובה לביטחון ישראלי. מסתבר שהחותמים לא יודעים זאת או מסרבים להתעלם.

 

 

זאת ועוד, בפרסום מודעת התמיכה מכניסים חברי הליכוד גופים שהם לא רק אנטי ציוניים כי אם אנטי ליכודיים לתוך הויכוח הליכודי. כך הם בעצם חוטאים לויכוח האידיאולוגי בתוך הליכוד.

 

 

די תמוה לראות כי מי שמי שחתם על מודעת התמיכה הוא אילן כהן. אחיו של עוזי כהן ז”ל וזה שהטוען כי הוא ממשיכו. האם רוצה מר כהן לבזות את שמו של אחיו? אין ספק שעוזי כהן לא היה משת”פ של שמאלנים פרו פלסטינאים או של חמסניקים.

 

 

שר בכיר אמר לי : “אלה אנשים שפנו אלי לקבל תפקידים אבל נפנפתי אותם על רקע חוסר התאמה משווע, עתה הלכו לרעות בשדות זרים”. הוסיף השר הבכיר ואמר “כי הפעיל מכפר סבא יודע שלא יוכל להיבחר לועידה הקרובה ולכן מצא לו בית אצל ביילין”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת השבוע – פרשת וישב

אריק זיו ויזר

משדלת עם ח”כים בבקעת הירדן

מערכת ליכודניק

סקר הכל דיבורים 7.10.2010

אריק זיו ויזר

שטייניץ שר המיסים

אריק זיו ויזר

משה פייגלין לראשות הממשלה?

אלי חזן

מזל טוב לאלידור כהן לרגל הולדת בנו החמישי

עינר אביב
דילוג לתוכן