22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ScreenShot0079999999999999999999999
סניפי הליכוד

גדעון סער הוא המועמד המוביל בהנהגה העתידית של הליכוד

בסקר “ליכודניק” שנערך בשיתוף עם מכון “מאגר מוחות” שבראשות פרופסור יצחק כץ שאלנו בפשטות מי המתאים לעמוד בראשות הליכוד בעידן שאחרי נתניהו? בשפה בלתי פורמאלית ביקשנו לשאול מי הוא בעצם היורש של נתניהו ובעל הסיכוי הטוב ביותר להיות ראש הממשלה הבא?

צריך לזכור כי זהו הסקר הרשמי הראשון הנערך בנושא ושמפורסם בערוץ תקשורת.
איננו רוצים כי יווצר הרושם כי אנו מעוניינים להחליף את נתניהו. ואולם, היום יבוא. התנועה מעמידה שורה של אנשים ראויים ביותר המחזיקים במשרות מיניסטריאליות ולפיכך מצאנו לנכון לשאול את השאלה.
על פי הסקר, שר החינוך מוביל. הסקר נערך בקרב כלל הציבור ובתוכו יש מספר נתונים אותם ניתן לראות במצורף. יש הטוענים כי סער חתך שמאלה והדבר יפגע בו בקרב מצביעי הליכוד.
סער ממשיך בתנופה אותה יצר בשתי הקדנציות האחרונות והוא שומר על מעמדו, אשר שיאו היה בזכייה במקום הראשון בפריימריז. הסקר מראה כי הוא נהנה מתמיכה ברורה בקרב מצביעי הליכוד. הסקר גם מראה כי הוא מקבל תמיכה גורפת גם בקרב מצביעי קדימה והעבודה. להערכתי, אין ספק כי החלום הרע של לבני הוא סער התל אביבי. ואולם, הדבר מראה כי סער יצטרך לעבור את מכבש הפריימריז בליכוד ששם יש גרעין קשה של נאמני א”י  שמול קו הראייה שלו הוא כי כלל הציבור ישפיע על הליכודניקים לעתיד פתרונים.

נתון לא פחות מעניין הוא בחירתו של סילבן מייד לאחר סער. הדבר מוכיח כי לשר שלום יש עדיין כוח בקרב מצביעי הליכוד .
בוגי שיצא במקום השלישי צריך להיות מעודד מהתוצאות משום שהוא נכנס ישר בתודעה למנהיגות הליכוד, לבוגי יש יתרון מכיוון שהוא אלטרנטיבה לאומית אף על פי שלא צמח בתנועה אלא הגיע אליה מבחוץ.
שר האוצר יובל שטייניץ נמצא במקום הרביעי בסקר בסביבת שטייניץ מעריכים כי ככול שיעבור זמן הוא ימשיך לטפס מעלה..

נתון מעניין נוסף הוא שכאשר נשאלו הנסקרים על מנהיגים הם הזכירו את רובי ריבלין, בני בגין,משה פייגלין ודן מרידור כמועמדים פוטנציאליים אף על פי שהסוקרים לא הציגו את שמותיהם.

סקר דעת קהל: הנהגת הליכוד

עבור:  אתר “ליכודניק”
נערך ע”י:מאגר מוחות – מכון מחקר ויעוץ בינתחומי בע”מ

18 בינואר 2010

א. מבוא

לבקשתך ערכנו סקר דעת קהל בקרב הציבור הישראלי במגמה לבחון את העדפותיו לגבי הנהגת תנועת הליכוד בעתיד.

ב. השיטה

הסקר נערך כסקר “אומניבוס”, בשיטה של סקר טלפוני באמצעות ראיון מובנה, בתאריכים
14-17.1.2010 בקרב מדגם הסתברותי של 511 משיבים המהווה מדגם מייצג של האוכלוסייה הישראלית הבוגרת (גילאי 18 ויותר). טעות הדגימה ביחס לאומדנים השונים היא 4.5%.

ג. עורכי הסקר

הסקר בוצע ע”י מאגר מוחות – מכון מחקר ויעוץ בינתחומי בע”מ בניהולם של פרופ’ יצחק כ”ץ – מנכ”ל, פרופ’ ברוך מבורך – מנהל מדעי וד”ר אמיר הורקין – מנהל המחקר

ScreenShot0079999999999999999999999

 

ScreenShot01188888888888888888888888888888



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ערב הנצחה וטקס הסרת הלוט של מעון “נשי חרות” במגדל העמק לזכרה של סוזן עמור ז”ל.

אריק זיו ויזר

אלפי פעילים פקדו את סוכת כ”ץ

אריק זיו ויזר

נתניהו העביר “מסטר-קלס” בהסברה לבלוגרים רוסיים. /מאת : בוריס אפליצ’וק

אריק זיו ויזר

לאן מידרדרת לשכת עו”ד?

אריק זיו ויזר

רחל מנצחת בלי הפסקה

אריק זיו ויזר

כשברקו מגיעה ליבנה

עינר אביב
דילוג לתוכן