19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ערב הנצחה וטקס הסרת הלוט של מעון “נשי חרות” במגדל העמק לזכרה של סוזן עמור ז”ל.

ארגון “נשי חרות בישראל” בחר להנציח את זכרה של סוזן עמור ז”ל בקריאת שם מעון הארגון המחודש במגדל העמק על שמה של עמור. באירוע מרגש שנערך במעון “נשי חרות” במגדל העמק לזכרה של סוזן עמור ז”ל, בהשתתפות ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה, בתה של סוזן ז”ל, שרית עמור-אריה, באו קרובים להזכיר את סוזן ז”ל ופועלה וכן להנציח את סוזן ז”ל בקריאת שם המעון על שמה.
את האירוע הנחתה חברתה של סוזן ומנכ”ל “נשי חרות בישראל” – יעל שמרגד.

בחודשים האחרונים מעון “נשי חירות” במגדל העמק שופץ וקיבל פנים חדשות עם גינה וחצר חדשים, נרכש ריהוט חדש, חודש מלאי הציוד לילדים והגן קיבל מראה של “חמישה כוכבים פלוס”.

סוזן, אחות ומיילדת במקצועה, פעלה רבות למען הציבור ובמסגרתם היתה חברת הנהלת “נשי חרות בישראל” וחברת מועצת העיר מגדל העמק.
רחל קרמרמן-מרידור, נשאה דברים בשם ארגון “נשי חרות” וסיפרה על האישה סוזן: “אישה יפה, אצילה ונהדרת, שפסעה ברחובות מגדל העמק באותה אצילות והדר כמו בגדולים שבהיכלי אירופה והעולם…סוזן הלכה במגדל העמק כמו מגדל של אור”.
רבות דובר על הזוג עמור במגדל העמק ועל פועלם בקהילה בעיר. שאול עמור ז”ל, בעלה של סוזן, כיהן במשך כ – 20 שנה כראש עיריית מגדל העמק, כחבר כנסת וכשגריר ישראל בבריסל. ביתם, שרית, תיארה את היחסים המיוחדים ביניהם: “”בלעדייך אני חצי בן אדם…” אבא היה שר לאמא ואכן ביחד היו שלם. אהבתם, השותפות ביניהם, הדאגה ההדדית, היו מקור להערכה והערצה. אמא היתה החמצן של אבא, האוויר לנשימה והמשענת האיתנה”.
יעל שמרגד, מנכ”ל “נשי חירות בישראל”, אמרה באירוע כי “היה טבעי לקרוא למוסד המחנך את דור העתיד במגדל העמק על שמה של סוזן ז”ל. סוזן כמיילדת פעלה למען הילדים ונתנה את כולה למען מגדל העמק והיום התאפשר לנו להנציח את שמה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חברי מרכז מגזר לא יהודי מצביעים נגד הועידה

אריק זיו ויזר

מטה צדוק כהן בחדרה עלה באש

אלי חזן

מגזין ליכודניק יצא לאור לאחר החגים

אריק זיו ויזר

כמה אפשר לעשות צחוק מהליכוד/יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד בפ”ת בשבוע פעילות לקראת חג הפסח

אריק זיו ויזר

סניף עפולה מקבל את השנה החדשה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן