20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

ירדן תתחיל בביצוע חד צדדי של תעלת הימים

סגן השר איוב קרא בסיור מקיף באזור הדרום תוך התמקדות באילת  

פרויקט תעלת הימים המתוכנן בין ישראל לירדן, יצא לדרך ע”י הירדנים תוך חודשים ספורים גם ללא שיתוף פעולה מצד ישראל אם יהיה צורך, לאור מצוקת המים ההולכת וגוברת בממלכה ההאשמית, כך אמרו היום ראשי מכון הערבה שפועל בשיתוף ירדני- פלסטיני ישראלי, במהלך סיור שערך סגן השר לשיתוף פעולה אזורי ופיתוח הנגב והגליל ח”כ איוב קרא, במועצה אזורית אילות.

סגן השר איוב קרא אמר: “מצוקת המים היא כל כך קריטית לשני הצדדים והדבר מחייב ליציאה לפילוט של הפרויקט מהר ככל האפשר, דבר שיזרים מליוני קובים של מים ויחפה על 50 מליון קוב שהירדנים לא מעבירים כנדרש בהסכם השלום עם ירדן, שכן סעיף זה מההסכם לא זוכה לביצוע כאמור”.

 

בתוך כך, עקב התראות ביטחוניות העתיק סגן השר לפיתוח הנגב והגליל ושתפ”א את פגישתו עם שגריר מצרים בטאבה למלון קלאב הוטל באילת, שתתקיים היום בשעה 12 בה ידונו השניים בסוגיית ההסתננויות של אפריקאים דרך סיני לישראל,  והגדר המתוכננת לקום בין המדינות. כמו כן ידונו בשחרור האסיר הישראלי עודה טראבין מכלאו במסגרת פעילות אינטנסיבית שסגן השר מוביל .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בן החמאס בביקורו בכנסת

אלי חזן

סגן השר קרא חנך פארק ראשון ע”ש יוצאי חבר העמים נחנך באשקלון

אריק זיו ויזר

אייל דותן: “ברכות לסגן השר קרא על גיוס בנו”

אלי חזן

סגן השר קרא בביקור בחווה חקלאית תיירותית חדשה בנגב

סגן השר קרא: דרום סודאן שואפת לשלום כולל עם ישראל

אריק זיו ויזר

סגן השר קרא נפגש עם ההנהגה הארצית של מחאת האוהלים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן