32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

"התשובה להכרזה : בנייה מסיבית וביטול הריסת יישובים"

"אדריך את נתניהו כנביא יתרו את משה רבנו", כך אמר היום (א) סגן השר איוב קרא שסייר בשכונת האולפנא בישוב בית אל בצל החשש להרס.

סגן השר איוב קרא סייר היום (ראשון) יחד עם יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ יעקב קץ (קצלה) בשכונת האולפנא בישוב בית אל על רקע החלטת בג"ץ להרוס חלקים ממנה במהלך השנה הקרובה.

בנוסף נפגש סגן השר עם יושב ראש מועצת בת אל משה רוזנבאום, ממנו שמע על ההיסטוריה של בית אל ועל הממצאים הארכיאולוגים המרשימים שנמצאו במקום, כמו כן נפגש סגן השר קרא עם דודי דיקשטיין שהוריו ואחיו נרצחו בפיגוע בישוב לפני כמה שנים.

"אדריך את נתניהו כנביא יתרו את משה רבנו. לא אתן יד ולא אהיה שותף להרס כלשהו", אמר קרא. סגן השר קרא הופתע לגלות כי אחד מבנייני הדירות המיועדים להריסה נקרא ע"ש הרוגי מלחמת לבנון בהם אחיו, "אפגש בהקדם עם רוה"מ ואתבע כי יורה מיד לבטל את פקודת ההרס, כי התשובה הישראלית להכרזת אבו מאזן על מדינה באו"ם חייבת להיות חיזוק מאסיבי של הבנייה ביהודה ושומרון וביטול כל צווי ההריסה המרחפים מעל ראשם של המתיישבים היהודים באיו"ש".

סגן השר קרא הוסיף: " בגירוש גוש קטיף הבטיחו שיהיה שקט בדרום, ואמרו שבגלל 7000 מתיישבים לא צריך להישאר בגוש קטיף, והיום כולם מבינים שמאבקנו נגד הגירוש היה צודק, ובגלל גירוש ה 7000 איש שהיו מגן עם ישראל בדרום, היום מעורער ביטחונם של קרוב למיליון ושבע מאות אלף איש, במזרח התיכון צריכים לדבר ערבים ובערבית נסיגה משמעותה פחד וכניעה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משפחת הנהג מבורגס : "מצאו את המחבלים במהרה"

אלי חזן

איוב קרא, על קוצים וקיצונים

אלי חזן

קרא : "דאגה לחיילים דרוזים משוחררים"

אריק זיו ויזר

אייל דותן: "ברכות לסגן השר קרא על גיוס בנו"

אלי חזן

רווחה אקטיבית

אלי חזן

סגן השר קרא:"אין מנוס מפעולה צבאית נגד איראן"

דילוג לתוכן