25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

ד”ר עמנואל נבון: זה הזמן להיות ליכודניק

נבון מצהיר שאומנם לא יתמודד בפריימריס הקרובים אך ללא ספק ישאר נאמן לביתו שהוא מפלגת הליכוד. למרות ההצעות, הוא לא מתמודד בבית היהודי.

 

 

 

 

דווקא עכשיו, אני מניף את דגל הליכוד. הקפיצה הקבוצתית והאופנתית לעגלה של הבית היהודי נובעת מהשיקול שהסיכויים להתברג ברשימת הבית היהודי גבוהים יותר מאשר בליכוד. אני לא בא בטענות לליכודניקים לשעבר שעוברים לבית היהודי. הם אנשים טובים. חלק מהם חברים שלי. ואני יכול להבין מדוע הם לא רוצים להתמודד בפריימריז של הליכוד. אני בעצמי התמודדתי בפריימריז של הליכוד ב-2012, ואחרי מה שראיתי והבנתי אני לא מתכוון להתמודד שוב. אך אני נשארתי ונשאר בליכוד מתוך נאמנות ומתוך אחריות. הנאמנות האמתית נבחנת דווקא ברגעים אלו, כאשר יש עזיבות וקפיצות לעגלה שנראית מבטיחה יותר. גם לי הציעו להצטרף לבית היהודי ולהתמודד שם בפריימריז. סירבתי. והאחריות מחייבת לפעול למען חיזוק מפלגת הימין ההיסטורית כדי להילחם בהתפלגות ובפיזור כוחות שגורמים לחוסר יציבות שלטונית במדינת ישראל. המערכת הפוליטית שלנו זקוקה לשתי מפלגות עוגן הן בימין והן בשמאל כדי לשקם את המשילות שאבדה לנו מאז שנות ה-80. גם לי יש ביקורת על מה שקורה בליכוד, אך רק מבפנים נוכל לתקן ולשפר. אני קורא לכל הליכודניקים להפגין נאמנות ואחריות, דווקא עכשיו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בדלית אל-כרמל לרגל חג יתרו של הדרוזים

אלי חזן

אריק זיו: “יהודה גליק ראוי להיות בליכוד”

אריק זיו ויזר

נפתלי בנט: “גם אני הייתי נוסע לנאום בקונגרס”

אריק זיו ויזר

בית הדין עצר את המחטף של רועי שרעבי

דניאל נחמיה

יום הולדת ליוני ליפקין – מזל טוב מכל הלב

אלי חזן

המטה הצרפתי בליכוד פועל במרץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן