22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

אריה בתא לביא באוניברסיטת בן גוריון

פרויקט הצעירים של אלי חזן בליכודניק : והפעם עם יו”ר תא לביא באוניברסיטת בן גוריון. אתגר אדיר עומד בפניו להוביל את התא

 

 

ניתאי אריה, בן 24, הוא סטודנט לפוליטיקה וממשל באוניברסיטת בן גוריון, תואר ראשון שנה א’.

ספר קצת על עצמך.

“במקור אני מהרצליה, בה נולדתי והעברתי את חיי עד שנה זו בה התחלתי ללמוד בבאר שבע. אבא שלי הוא פרופסור להנדסת חשמל באוניברסיטת תל אביב. אימא שלי היא אשת שיווק ומנהל אומנותית בתחום התיאטרון. אני בן בכור למשפחה בת ארבעה ילדים, כאשר יש הפרש של עשרים שנה ביני לבין האחות הקטנה, עלמה בת ה4. אוהד שרוף של הפועל תל אביב.

 

סליחה ?

“כן, אוהד שרוף של הפועל תל אביב”.

 

נו טוב, גם יריב לוין וגם אור זקן עמית וגם יאיר של סילבן שלום הם ליכודניקים לעילא ולעילא אך אוהדי הפועל תל אביב.

“כן. גם אני חי עם הקושי של להיות ליכודניק מצד אחד ואוהד של הפועל מצד שני-קבוצה המזוהה עם השמאל”.

ואיך שילבת בין השניים ?

“אני מתעניין בפוליטיקה מגיל צעיר, וכבר בבחירות ב96 הייתה לי תמונה של ביבי מעל המיטה. למדתי בתיכון “הראשונים” בהרצליה ושירתתי 3 שנים כלוחם בחיל התותחנים”.

 

ומה לאחר הצבא ?

“התחלתי ללמוד לפני שנה באוניברסיטת בן גוריון, מתוך רצון לצאת קצת מאזור המרכז ולהתמודד עם המגורים מחוץ לבית. במהלך השנה כתבתי מספר כתבות בעיתון הסטודנטיאלי-“הבאר”. באחת הכתבות חקרתי את נושא התאים הסטודנטיאליים, וראיתי איך תאים כמו “אם תרצו” ו”אופק” עושים עבודה נפלאה באוניברסיטה. בעקבות הכתבה ובעקבות שיחות שהיו לי עם חבר שהקים איתי יחדיו את התא (מתן רוזנפלד), הגענו למסקנה שצריך באוניברסיטה תא ליכוד חזק, אשר ייצג כראוי את מפלגת השלטון. לקחנו על עצמנו את המשימה, דיברנו עם הגורמים החשובים באוניברסיטה ובמפלגה, ויצאנו לדרך. קבענו שהקו העיקרי המנחה את התא הוא הצגת קו ימני שפוי, להראות צדדים טובים בימין של פטריוטיות וציונות, לצד שמירה על חופש הביטוי”.

 

איך זה להקים תא ?

“התא הוקם במהלך חודש אפריל, ובתקופה הקצרה שאנו קיימים פעלנו רבות על מנת לגייס פעילים, לחזק את שמנו בתודעה של חברי הכנסת וצעירי הליכוד, וכמובן גם יצרנו לעצמנו שם בקמפוס שלנו. היה לנו סיור בכנסת בו נפגשנו עם צחי הנגבי ויובל שטייניץ, התנדבנו בקייטנה למען ילדי הדרום ואספנו ציוד ומרצ’נדייז של הליכוד (כולל מטריה של הליכוד). אנו מתכננים פעילויות רבות לשנה הבאה, כמו סיור בחברון, הזמנת אישים מהמפלגה לקמפוס, התנדבויות ועוד. נאספה חבורה רצינית של פעילי תא לביא, אשר שמו לעצמם כמטרה להפוך את התא לשם דבר בכל אפיק אפשרי. אני בטוח שנעמוד במטרות ונגיע רחוק!”

 

נותר לי לאחל בהצלחה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צורי שרון יוצא לדרך חדשה אך נשאר אקטיבי בתנועה

אלי חזן

ברק בסערת ליכוד

אלי חזן

תא הליכוד בבר אילן קורא לנתניהו לפעול ביד חזקה מול הטרור

אלי חזן

כנס מוצלח נוסף לתא הליכוד “לביא-גלעד” באוניברסיטת תל-אביב

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד-עצרת הזדהות עם חיילי צה”ל ותושבי הדרום

אריק זיו ויזר

צורי שרון יוצא לדרך חדשה אך נשאר אקטיבי בתנועה

אלי חזן
דילוג לתוכן