20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

יאיר רביבו בצעד קטלני אך נדרש

ראש עירית לוד יאיר רביבו עשה מה שצעירך להיעשות וגם להיראות : הוא פיטר עובדת שהביעה גילויי שמחה על מותם של חיילי צה"ל וייחלה למותם של נוספים. שאלה מעניינת היא מתי יתחילו ליישם את ההלכה הזאת במקומות אחרים 

 

רביבו כתב כך : 

"היום, בצעד נדיר, פיטרתי עובדת עירייה שהביעה גילוי שמחה על מותם של חיילי צה"ל ואף ייחלה למותם של נוספים.

יש צומת בחיי איש ציבור שהוא אומר "די! נמאס!" והרגע הזה התגבש אצלי אתמול כשהראו לי את התגובה הנבזית והמרושעת בפייסבוק של עובדת העירייה העונה לשם איסרה גרא, מהישוב ג'ת שעובדת כפסיכולוגית באגף החינוך בעיריית לוד.
אני יודע שאני הסנונית הראשונה לכך שאיש ציבור מגיב בחומרה על חוסר נאמנות למדינה, אבל אני מקווה שמהיום נפל דבר במדינת ישראל: נגמר העידן של יד אחת יונקת ומקבלת תלוש שכר מכובד הנושא את סמל המדינה או העירייה או החברה הציבורית ויד אחת בוגדת ומייחלת לתבוסתה של המדינה שהיא בעלת אותה הקופה הציבורית.
אני עוד מצליח להבין את מכריי מהמגזר הערבי, שיש להם קרובי משפחה בעזה, ודואגים לשלומם, ככל שהם חפים מפשע ובלתי מעורבים בפשעים הנוראים של החמאס. אבל כשאזרח ישראלי שמח על מותם של חיילנו הקדושים, שחרפו נפשם על הגנת המולדת על מנת שלא יירו פה עוד טילים שמתעופפים על יהודים וערבים כאחד, לכך לא נוכל להשלים!
אני מבקש לשתף את ההודעה הזו שתגיע לכל איש ציבור, מנהל בשירות הציבורי ולכל בעל חברה שיאזור אומץ ויפסיק את העסקתם של הבוגדים החיים בתוכנו.
ולכם חיילי צה"ל היקרים, אנו מתפללים להצלחתכם במשימתכם להשבת השקט על ערי ישראל ובע"ה שתשובו לשלום!
יאיר רביבו, ראש העיר לוד"

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אילן כהן פועל לשחרור שליט

אריק זיו ויזר

המטה החרדי מקדם עמדות בתוך הליכוד

אלי חזן

סילבן הבטיח 20 כיתות חכמות בבתי הספר בעפולה.

אריק זיו ויזר

שהקומבינטורים לא יגנבו לנו את העיר

אלי חזן

הקדמת בחירת המועמד ליו"ר סיעת הליכוד בבחירות המוניציפאליות

אלי חזן

פסח בישר על בוא האביב בכרמיאל

אלי חזן
דילוג לתוכן