18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

תא הליכוד בבר אילן קורא לנתניהו לפעול ביד חזקה מול הטרור

כך מתחילים מעורבות פוליטית : תא הליכוד באוניברסיטה בפנייה לראש הממשלה 

 

תא לביא גלעד בבר אילן שלח מכתב לראש הממשלה, בעניין המצב הבטחוני בירושלים ובכל רחבי הארץ בתקופה האחרונה. מהתא נמסר : “כתא פוליטי וכחברי מפלגת הליכוד, ראינו לנכון לפנות לראש הממשלה בנימין נתניהו בימים אלו, ולדרוש ממנו לפעול בכל דרך אפשרית בכדי להגן על אזרחינו”.

זהר נתן, יו”ר התא אמר על כך: “הגיע הזמן לנקוט צעדים קשים נגד הפורעים הערבים וגם נגד כל בעל תפקיד שמרסן את כוחות הביטחון שלנו יתר על המידה, לא משנה מהו תוארו או דרגתו. בכדי שהשלום והשלווה יחזרו לבירה, יש צורך לתת חופש פעולה לכוחות הביטחון לעשות את תפקידם. בחומת מגן הצלחנו להחזיר את השקט, אין סיבה שנרסן עצמנו לדעת ונפקיר את חיי אזרחינו לפורעים הערבים.”
להלן נוסח המכתב המלא : 

 

לכבוד:

בנימין נתניהו – ראש ממשלת ישראל

הנדון – חיזוק ידיו של ראש הממשלה בטיפול במקרי האלימות האחרונים בירושלים

ראש הממשלה נתניהו שלום,

אנו, חברי תא לביא-גלעד באוניברסיטת בר אילן, פונים אליך בבקשה לטפל ביד קשה באירועים האחרונים אשר מתרחשים בעיר הבירה ירושלים.

כידוע, מיום הקמתה מתמודדת מדינת ישראל עם בעיית אלימות קשה במסגרת הסכסוך הישראלי – ערבי. כיהודים וישראלים אנו נלחמים על עצם קיומנו כאן בארצנו הקדושה. מאז מלחמת העצמאות ועד מבצע “צוק איתן” בקיץ האחרון, אזרחי ישראל נאלצו להתמודד עם מלחמות ומבצעים אשר גבו וגובים מאיתנו מחיר כבד מאוד. בקיץ האחרון, לאחר מבצע “שובו בנים” להחזרת שלושת הנערים החטופים אשר נגמר בסוף מר ואכזר, חשבנו שהשקט ישוב על כנו במזרח הארץ. אך לצערנו – התבדינו.

אדוני ראש הממשלה, אנו סבורים שאנו נמצאים בפתחה של אינתיפאדה שלישית, אשר את תוצאותיה כבר חווים תושבי ירושלים וסביבתם על בשרם בחודש האחרון, אם בעימותים קשים מבוקר ועד ליל הכוללים ירי זיקוקים וזריקת אבנים ובקבוקי תבערה, פגיעות חוזרות ונשנות ברכבת הקלה ומתקניה ולאחרונה בפיגועי הדריסה הנוראים.

לכן אנו שואלים: עד מתי נשב ונשתוק? כמה עוד נוכל לסבול?

כחברים המשתייכים ומזדהים עם מפלגת הליכוד, ששמירה על ערכיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית היא נר לרגליה, שעיסוקה הראשון במעלה הוא דאגה לביטחון אזרחי המדינה יחד עם שמירה על כבוד האדם וחירותו ושירושלים בירת ישראל מהווה נדבך מרכזי בהווייתה – אנו פונים אליך בבקשה לשים קץ לאינתיפאדה ההולכת ומתגברת בארצנו ולפתור את בעיית הביטחון שחשים תושבי ירושלים.

נדגיש ונאמר שנתמוך בכל מהלך שתמצא לנכון לעשות לטיפול במצב, כולל חילופי גברא בצמרת המשרד לביטחון פנים, המשטרה וזרועות הביטחון.

מחזקים את ידיך,

תא לביא גלעד בבר אילן

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צעירים לוקחים אחריות

אלי חזן

דבר יו”ר תא לביא לקראת הבחירות באוניברסיטה העברית מחר

אלי חזן

י”א באדר – הדור הצעיר ותא לביא עולים לתל חי

אלי חזן

צעירי הליכוד והבחירות בהונגריה

אריק זיו ויזר

קינן עתר לוועדת הבחירות של הליכוד

אריק זיו ויזר

הקבוצה הצפונית בכנס עם שר התקשורת והגנת העורף גלעד ארדן

אלי חזן
דילוג לתוכן