24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

“ארגוני הנשים עובדים בשרות השמאל”

האם שרת התרבות והספורט נפלה למלכודת שטמנו לה ארגוני נשים?

ארגוני הנשים עתרו לבג”ץ בדרישה לכלול אישה בוועדת טירקל הבודקת את אירועי המשט לעזה. גיל רונן מארגון הפמליסטים אומר בראיון לערוץ 7, כי אין לו ספק שמאחורי העתירה עומדים גורמים אינטרסנטים.

 

“יש פה מעשה רמייה, אותן נשים מייצגות את ארגוני השמאל שמצליח לכל אורך השנים לגייס את הנשים לטובת המאבק שלו, וכל זה במעטה של מאבק נגד הגברים”, טוען רונן.

 

רונן מצר על כך שרבים מקרב הח”כים בימין, נופלים בפח שטומנים להם אותם ארגונים, “נשים כמו השרה לימור ליבנת ועוד נשים רבות וטובות שמוסרות את נפשם למען ארץ ישראל, מתפתות אחרי שטיפת המוח הכאילו פמיניסטית ודורשות גם הן לחייב הכנסת אישה לוועדה”.

 

לדבריו, אין ספק שאישה שתיבחר לוועדה תגיע מהצד השמאלי של המפה, “לארגוני השמאל יש רשת שלמה והם שולטים באותם ארגוני נשים, חלק מהפוליטיקאים אף חייבים את קידומם לארגוני הנשים ואותם ארגוני נשים מתוקצבים על ידי הקרן החדשה ודומיה”.

 

לכתבה מערוץ 7 ולראיון בנושא לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר מרידור קיים סיור בבית שאן

אלי חזן

הסטודנטים לקחו הפוגה מהמחאה לטקס חלוקת מלגות שיזם המשרד לאזרחים ותיקים

אריק זיו ויזר

סוף שבוע ארוך

אריק זיו ויזר

בירוקרטים, שחררו כבר את הכסף!

דניאל נחמיה

השר דנון מוביל קידום נשים

אריאל אילוז

“הסטודנטים בשומרון שווי זכויות לסטודנטים בכל הארץ”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן