40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

הסטודנטים לקחו הפוגה מהמחאה לטקס חלוקת מלגות שיזם המשרד לאזרחים ותיקים

נס : “מדינת ישראל עומדת בפני מהפכה, ואנו רואים בכם הסטודנטים כמובילים ראויים גם במהפכה הזו”

ביום ה’ נערך טקס הענקת מלגות לסטודנטים מתנדבים של אגודת הסטודנטים בשיתוף המשרד לאזרחים וותיקים, באוניברסיטת תל-אביב.

באירוע השתתפו סגנית השר ד”ר לאה נס, ח”כ אלכס מילר ויו”ר אגודת הסטודנטים איציק  שמולי.

 

הסטודנטים שעסוקים בימים אלו בהכנות למפגש עם צוות רוטשילד, ובפגישות עם מומחים בניסיון לגבש רעיונות מול הצוות שמינה ראש הממשלה, לקחו הפוגה ועברו מן המאהל לאוניברסיטת תל אביב, לצורך השתתפות בטקס חלוקת מלגות לסטודנטים מתנדבים.

 

נס ציינה שהיא כמו שאר חבריה לממשלה רואים אמת וצדק בבסיס הטענות והקריאות של מחאת האוהלים, וכי היא בטוחה כי יפתחו מהלכים חדשים, שיובילו לפתרונות למגוון המצוקות שקיימות בכלל החברה הישראלית על גווניה. ובירכה את יו”ר הסטודנטים שמולי, על התנהלותו שאינה מתלהמת, ועל גישתו הרואה חשיבות באחדות בין המגזרים, להבדיל מקולות אחרים הנשמעים מן האוהלים, המדברים מצד אחד על ערבות הדדית, אך באותה נשימה יוצרים חיץ בינם לבין המתנחלים או החרדים כאילו אינם חלק בלתי נפרד מהעם שלנו.

 

נס הוסיפה כי ישראל ניצבת בפני מהפכה דמוגרפית, שכבר החלה בעולם, בשל עליה חדה באחוז האזרחים הוותיקים באוכלוסיה והשלכותיה על כלל המערכות, לדבריה “המשרד לאזרחים ותיקים משקיע במלגות לסטודנטים כי אנו מאמינים שהסטודנטים יכולים להיות נושאי הדגל גם במהפכה זו”.

 

נס בירכה את מקבלי המלגות על תרומתם לאזרחים הוותיקים ולניצולי השואה והוסיפה בנימה אישית “כאמא לשני סטודנטים, זה הזמן להוכיח מצוינות. תאבקו ותשקיעו לא רק ברחובות אלא גם בלימוד ובהתנדבות מכל הנשמה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לאה נס: “עמוד ענן הכרחי לביטחון הדרום”

אלי חזן

ט”ו בשבט בסניף הליכוד בחולון

אריק זיו ויזר

אתנה מציגה : זמן נשים

אלי חזן

ריבלין: “המערכה על ירושלים מתחילה במעלה אדומים”

אלי חזן

השר אדלשטיין מביע שאט נפש מהפיגוע בבולגריה

אלי חזן

תכנית לאומית חדשנית להתאמת מערכת החינוך למאה ה-21

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן