19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי יומן פוליטי ממשלה ראשי

בירוקרטים, שחררו כבר את הכסף!

  1. מדיניות הממשלה קבעה סכום של 100 מיליארד ש״ח כסיוע למי שנפגעו ממשבר הקורונה, אולם אלה מאחרים להגיע לחשבון הבנק של הזכאים • במערכת הציבורית יש מי שמעכבים את שחרור הכספים שיועדו כמענקי סיוע תוך עיוורון מוחלט למצוקה של אזרחים • פקידים באוצר צריכים לקחת אחריות ולשחרר את הכסף באופן מיידי •

בעקבות המשבר הכלכלי שהעמיק ככל שנגיף הקורונה לא מרפה מאיתנו, אישרה הכנסת תכנית סיוע כלכלית, בסך 100 מיליארד ש״ח, לרווחת הכלכלה הישראלית. ביורוקרטים ומערכת פקידות שעיוורת למציאות מחוץ לחלון, תוקעים את התכנית ולא מאפשרים להזרים את המענקים לעצמאים ובעלי זכאות לקצבאות סיוע המוענקות בשל הקורונה. בראש הפירמידה, ראשות המסים, שתוקעת את הזרמת הכסף לאזרחים.

לפי ״גלובס״, רשות המסים הונחתה להזרים מענקים דמויי אבטלה לעצמאים. בתחום הסיוע להמשכיות עסקית, אחוזי הביצוע עומדים על 15% בלבד (!). במציאות הזאת, פועלת הממשלה ותוך עבודה מאומצת של חברי הכנסת מהקואליציה לקידום הזרמת הכספים ושחרור המענקים המגיעים לעצמאים. כך למשל, הגישה חה”כ קרן ברק, יו”ר השדולה למען העסקים הקטנים והבינונים וחברה בוועדת הכספים, הצעה לסדר בנושא.

במציאות ימינו, פקידות האוצר, שאמורה לחלק כספים על פי המדיניות שאותה שרטטה הממשלה ובאמצעות בא-כוחה, שר האוצר, מערימה קשיים על אזרחי המדינה. על כן, נדרש לבטל לאלתר את החסמים והעיכובים ולטפל באופן מידי כך שתקציבי הסיוע הכלכלי יחולקו באופן מידי, לפני שהעסקים יקרסו.

 

בתמונה: ראש רשות המסים, ערן יעקב. מקור: אתר רשות המסים בישראל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בוגי, בנאום בארה”ב: “לישראל יש את הזכות, וגם את הכוח להגן על עצמה”

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערו של מתי יצחק בשל מות אביו

עינר אביב

בוגי יעלון בכנס הרצליה:

אריק זיו ויזר

בוגי בעצרת לזכר איתן בלחסן ז”ל

אריק זיו ויזר

מי שלא רצה את סילבן יקבל את ג’ודי

אריק זיו ויזר

לקראת תשעה באב

אלי כהן
דילוג לתוכן