24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

אקוניס מעלה את בעיית הרכבת בכנסת

בעקבות פנייתו של סגן יו”ר הכנסת, ח”כ אופיר אקוניס: ועדת הכלכלה תדון מחר בהשבתת קווי הרכבת לדרום

ועדת הכלכלה של הכנסת תקיים מחר (10.1.2011) בצהריים דיון מיוחד בנושא – השבתת קווי הרכבת לדרום, זאת בעקבות בקשתו של יו”ר ועדת הכלכלה לשעבר וסגן יו”ר הכנסת ח”כ אופיר אקוניס.   הדיון יתקיים על רקע האירועים האחרונים ברכבת ישראל ובהמשך להחלטת הנהלת הרכבת להשבית את קווי הרכבת לדרום. 
בדיון ישתתפו: נציגי משרדי התחבורה והבטיחות בדרכים, משרד האוצר ומשרד הביטחון. בדיון ישתתפו גם  נציגי רכבת ישראל, מרכז המועצות האזוריות, מרכז השלטון המקומי , ארגוני צרכניים, חברות להסעה ציבורית, שונות. סגן יו”ר הכנסת, ח”כ אופיר אקוניס: ” השבתת פעילות הקווים בדרום מהווה פגיעה קשה במאות אלפי ישראלים שמשתמשים בשירותי הרכבת מהפריפריה למרכז ומן הראוי שהרכבת תיתן מענה מהיר והולם להחלטתה להשבית את הקווים”.    אקוניס הוסיף כי “מטרת הישיבה היא לא להטיח האשמות, אלא להציג פתרונות שיטיבו עם מאות אלפי ישראלים שמשתמשים בשירותיה של חברת הרכבת. אחרי עשרות שנים של הזנחה, זוכה הרכבת להכרה של המדינה, לא רק ככלי תחבורה, אלא גם ככלי לצמצום הפערים החברתיים ולחיבור הפריפריה למרכז”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכודניקים מקדמים את הלאומיות בכנסת

אריק זיו ויזר

מה קורה עם נבחרי הליכוד ברשתות החברתיות ?

אלי חזן

יו”ר הכנסת לפרלמנט האירופי: “אין תחליף לשיחות ישירות”

אריק זיו ויזר

דנון מתנגד לממשלת האחדות

אלי חזן

המהלך המבריק של חוטובלי

אריק זיו ויזר

ישראל כץ : השר הליכודניק הראשון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן