22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

המהלך המבריק של חוטובלי

320 מיליון ₪ לסבסוד מעונות יום לילדים.

לליכודניק, שעוקב אחר פעילויות בענייני נשים בכנסת ואחר פעילויותיהן של נבחרות הליכוד בתחום, נודע כי ח”כ חוטובלי הצליחה להעביר תמיכה בסך 320 מיליון ₪ לסבסוד מעונות יום לילדים.

תחקיר של ליכודניק העלה כי הסכום המכובד הנ”ל, אושר לחוטובלי כבר בתחילת כהונתה כיו”ר הועדה למעמד האשה, אולם עד כה עוכב במשרד התמ”ת ורק לאחרונה בעקבות לחצים מאסיביים מצדה, הועבר לועדה שלה ומשם יועבר לרשויות המקומיות. יצויין כי יותר מ- 10% מהכסף צפוי להיות מועבר לידי רשויות מקומיות ביהודה ושומרון, איזור בעל חשיבות לאומית ראשונה במעלה.

 

אלא שלא כולם מרוצים, מזכ”ל שלום עכשו, יריב אופנהיימר כינה את העברת הכספים הנ”ל “ניצול ציני של כספי המדינה” וגם עיתון הארץ יצא היום בכתבה שתוקפת את התמ”ת ואת הוועדה למעמד האשה על כך שהסכום שהוקצה למעונות יום באיזור יהודה ושומרון זהה לסכום שהוקצה למעונות יום באיזור גוש דן, תוך התעלמות מהעובדה שעקב הילודה הגבוהה ביהודה ושומרון הצורך בסבסוד גני ילדים בשני האיזורים אכן משתווה. ליכודניק מצטער על כך שהמלחמה נגד המתנחלים מנוהלת על גב הילדים שלהם וסבור שאם הרגזנו את שלום עכשו ואת עיתון “הארץ”, אנחנו כנראה, בכיוון הנכון.

 

בנוסף נודע לליכודניק, שאמש התקיימה בועדת החוץ והבטחון ישיבה משותפת עם שגריר ארה”ב בישראל, דן שפירו בסוגיות שעל סדר היום ביחסי ישראל- ארה”ב, למרבה הצער למרות חשיבותה של הישיבה לא מצאו לנכון נבחרי הליכוד להגיע. כתבי ערוץ 7 הזריזים שנכחו במקום, גילו את העדרות הח”כים של הליכוד והתכוונו להעלות על כך אייטם באתר. בירור מהיר של כתבת ליכודניק שהיתה בשטח ושמעה את הדברים העלה שח”כ חוטובלי אכן נמצאת בועדה , המידע נמסר לערוץ 7 והכתבה המביכה נמנעה.

 

ובנושא אחר, הקשור למעמד האישה אף הוא,  לליכודניק נודע כי ישיבה שהיתה אמורה להתקיים בועדת חוקה, חוק ומשפט אמש, בנושא “הגנה על הציבור מפני עברייני מין קטינים – הערכות לתיקונים בחוק הנוער”, הסתיימה רבע שעה לאחר שהחלה ונקבע לה המשך בחודש הבא וזאת מכיוון שנציגי משרד הרווחה הגיעו לא מוכנים.

 

לא נותר, אלא להצטער גם על הזלזול המופגן של עובדי מדינה במחויבויותיהם ובזמנם של אזרחים שטרחו להגיע בשעה מוקדמת לועדה ובעיקר על כך שנושא כל כך חשוב ובוער זוכה לאדישות ולטיפול רשלני כל כך מצד משרד הרווחה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קריאה לעזרה לעודה טראבין

אלי חזן

ועכשיו : זמן אקוניס בקואליציה

אלי חזן

” הממשלה מנציחה את הפערים החברתיים והמצוקה בפריפריה”

אריק זיו ויזר

האם במבני ציבור יחסכו במים ? – יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

חוטובלי לרמטכ”ל : “אסור שצה”ל יעניש חיילים דתיים על אמונתם”

אריק זיו ויזר

העולים מצדיעים לח”כ דני דנון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן