27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

הליכודניקים מקדמים את הלאומיות בכנסת

משאל עם על הגולן, פולארד, זועבי, אקוניס נגד טיבי. אבי רוזן מדווח לליכודניק

חוק משאל עם על רמת הגולן אושר בכנסת 
 
 
אושר היום חוק משאל העם על רמת הגולן. החוק  אושר בועדה המשותפת לועדת הכנסת וועדת החוקה, ח”כ  יריב לוין, יוזם החוק , אמר לאחר אישור החוק : “אני מברך על אישורה של הצעת החוק. מדובר בחוק בעל חשיבות לאומית עליונה לשמירה על אחדות העם, חוק אשר יחייב כל מנהיגות בישראל להגיע להסכם שיהיה מקובל על רוב העם”.
 
 
חברי הכנסת מסיעות הימין אמרו כי בכוונתם להביא את החוק להצבעה במליאה. גורמים בסיעות הימין אומרים לכתב ליכודניק כי אין ספק שגם במליאה נזכה לרוב גדול ורצון הבוחרים שממשלות ישראל לא יוותר על שטחים ריבוניים של המדינה בלי לשאול קודם לכן את העם כולו .
 
בגולן בירכו את יוזם החוק ח”כ יריב לוין ויו”ר המועצה המקומית קצרין אמר כי ח”כ לוין בא לתקן עוול היסטורי.
_______________________________________________________________________________________________
הבוקר ביקר שר התקשורת ח”כ משה כחלון   במאהל שהוקם ברחבת גשר המיתרים בירושלים לציון 9000 יום למאסרו של המרגל  הישראלי יהונתן פולארד. הנמצא בשבי האמרקאי. שר כחלון אמר:
“מדינת ישראל, עם ישראל, וממשלת ישראל רוצים אותו בבית. הגעתי לכאן לומר זאת בקול ברור. אנו רואים ביהונתן פולארד בן חשוב שתרם רבות למדינת ישראל והוא רוצה אותו בבית כמו את כל בניו שפעלו בשליחות המדינה”, 
כחלון התייחס למצבו הבריאותי של פולארד ואמר: “אין צורך להרבות בדיבור על מצבו של אדם שכלוא כבר 25 שנים בכלא. אין ספק שמצבו קשה ביותר”.
 
בסיום דבריו יצא השר כחלון  בקריאה לארה”ב ידידת ישראל : “אני פונה לליבם ולמוחם של האמריקנים – שחררו את פולארד”.
 
מארגני מאהל לשחרורו של פולארד מברכים על ביקור השר כחלון אולם הם מציינים כי מי שבלט בהעדרתו היו שרי ש”ס.
________________________________________________________________________________________________________

אמש אישרה הכנסת ברוב של 34 בעד מול 16 מתנגדים לשלול שלוש זכויות יתר מחברת הכנסת חנין זועבי. הזכויות שנשללו: ההיתר לצאת מהמדינה, דרכון דיפלומטי, השתתפות בהוצאות משפטיות.
במהלך הדיון הסוער הקריא ח”כ דני דנון   מעל דוכן הנואמים במליאה את מס’ הטל’ בלשכתה של ח”כ זועבי ואמר “אני קורא לכל אזרחי ישראל להתקשר אליה ולומר לה -מקומך בבית האסורים”.
יו”ר ועדת הכנסת, ח”כ יריב לוין, אמר לזועבי, “אין לך מקום בכנסת ישראל, אינך ראויה להחזיק בתעודת זהות ישראלית, את מביישת אז אזרחי ישראל, את הציבור הערבי ואת משפחתך”.
ח”כ מירי רגב הקריאה לזועבי מס’ פסוקים מן הקוראן בערבית תוך שהיא מציינת מה הנביא מוחמד חושב על אנשים כדוגמת ח”כ זועבי.
זועבי הגיבה להחלטה:, “זהו תקדים מסוכן בכנסת כלפי האוכלוסייה הערבית ונבחריה, ומסר עוין כלפיה”.
חשוב לציין כי חברי סיעת הבית היהודי נעדרו מההצבעה ליכודניק אסף עבורכם את הנתונים מי הצביע בעד ומי נגד  בעד הצביעו חברי הכנסת אברהם מיכאלי, אורלי לוי, אלדד, רותם, חסון, לוין, רגב, כחלון, פיניאן, אקוניס, קרא, ביבי, דנון, שמאלוב-ברקוביץ, שאמה, מוזס, זאב, חוטובלי, אריאל, מילר, גמליאל, פלד, חיים כץ, שמטוב, מטלון, לנדאו, מקלב, אנסטסיה מיכאלי, אזולאי, עמאד, יעקב כץ, בן ארי, יעלון, קירשנבוים.
נגד הצביעו חברי הכנסת צרצור, זחאלקה, אורון, ברכה, טיבי, מג’אדלה, סוויד, גנאים, גילאון, חנין, זועבי, אגרבייה, כבל, מרידור, אלסאנע, מולה
__________________________________________________________________________________________
ח”כ אופיר אקוניס: לפתוח בחקירה נגד ח”כ טיבי

ח”כ אופיר אקוניס יו”ר ועדת הכלכלה,  פנה אמש במכתב ליועץ המשפטי לממשלה,בבקשה לפתוח בחקירה פלילית נגד ח”כ אחמד טיבי ולבדוק את מידת מעורבותו במשט הלובי שעושה את דרכו לישראל.
 
בפנייתו כותב ח”כ אקוניס, “חבר הכנסת אחמד טיבי אמר בראיונות לכלי תקשורת רבים כי הוא מעורב במשט הלובי ואף מקיים בנושא זה מגעים עם חבר פרלמנט מטעם ארגון הטרור חמא”ס בעזה ועם מפעילי המשט. באותם ראיונות שימש למעשה ח”כ טיבי כדובר ומתאם משט הטרור בישראל והוסיף כי הספינה תפליג לעזה ולא לשום מקום אחר. אנחנו מוכנים שיבדקו את הספינה בים. ח”כ טיבי מכונה כ”מתאם המשט הלובי בארץ”.
אקוניס מוסיף כי “פעילותו של ח”כ טיבי מהווה פגיעה מכוונת בביטחון המדינה, בשלטון החוק בישראל תוך ניצול ציני של חופש הביטוי. חומרת ההתבטאויות והשלכותיהן, מחייבות בדיקה מהירה לשם הפסקת הכירסום בביטחונה של ישראל. לאור זאת ובהתאם לאמור לעיל אבקשך לפתוח בחקירה פלילית נגד ח”כ אחמד טיבי



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סילבן ימני

אריק זיו ויזר

בכנסת – חגיגת בר מצווה לילדי משפחות רווחה

אריאל אילוז

כץ עוקף את לפיד בסיבוב

אלי חזן

פיניאן פועל בדחיפות למען התעשייה הצבאית

אריק זיו ויזר

מס הכנסה שלילי חשוב לא פחות מהביטחון/מאת: סילבן שלום

אריק זיו ויזר

מה עובר על גילה ?

אלי חזן
דילוג לתוכן