21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

אקוניס חושף את ערוותה של קדימה

ח”כ אופיר אקוניס משיב להצעת האי אמון של האופוזיציה

אדוני היו”ר, חבריי חברי הכנסת,

 

כמה צער נפל היום על ראשי קדימה. כמה תדהמה ואכזבה אחזה בהם: הם כבר תפרו חליפות, הוציאו  אותן מהארון והנפתלין ואווררו. חילקו את עור הדוב שלא ניצוד עדיין ודמיינו עצמם מחליקים למכונית השרד ולשכות השרים – מהן פוטרו ע”י הציבור רק לפני שנתיים!! פוטרתם ע”י הציבור וכעת אתם מנסים בכל מיני תרגילים, טריקים ושטיקים – לחזור!

 

אבל, מה רבה הייתה היום התדהמה! בניגוד לתחזיותיהם זה לא יקרה בקרוב. ראיתי את מר’ רמון, יו”ר מועצת קדימה, קובע את תאריך הבחירות והגב’ לבני מדברת על קיומן!

 

אני מציע לכם, ידידיי, להתאזר בסבלנות. מה רע לכם באופוזיציה?  גם את זה אתם הרי לא יודעים לבצע כמו שצריך, תלמדו מהי אופוזיציה אחראית, ממלכתית, רצינית, ראויה ואז – ב- 2013 – בנובמבר 2013, תציגו את מיטב הספינים והשקרים שלכם לציבור והוא ישפוט.

 

הוא ישפוט גם חלק מן האישים שרק לאחרונה הודיעו שהם מצטרפים אליכם. אתכם ואותם כולל כל המטענים שהם נושאים על גבם! וכל אחד יודע – גם אתם – על מי ועל מה מדובר.

 

ואחרי כל זה אני שומע כאן היום את הגברת איציק מדברת על הפילוג בעבודה – “כמגעיל ודוחה”, אני מצטט. כך אמרה היום מי? – הגברת איציק שרק לפני פחות מחמש שנים התפלגה בעצמה ממפלגת העבודה, אותה מפלגת העבודה. “מגעיל ודוחה” – הגברת איציק?

 

אבל הגדילה לעשות – כהרגלה – יו”ר האופוזיציה, הגברת לבני, שדיברה היום – ברוב חוצפתה ורדידותה מול קומבינה פוליטית. איפה הבושה? מאיפה עזות המצח? כמה נמוך יכולה יו”ר האופוזיציה לרדת?

קומבינה פוליטית? את הרי היום השושבינה הראשית של הקומבינה הפוליטית הגדולה ביותר בתולדות הפוליטיקה הישראלית!! – פילוג העבודה, פילוג הליכוד והקמת קדימה.

 

את, הגברת לבני עומדת בראש אם כל  הקומבינות הפוליטיות – אז תפסיקי עם הצביעות שלך וחוסר הזיכרון שלך!

 

אדוני,

הגברת לבני – ברוב חוצפתה – ציטטה כאן, בנאומה האחרון, על הדוכן הזה, את מייסד התנועה הלאומית התנועה הרוויזיוניסטית, זאב ז’בוטינסקי. בכלל, לאחרונה רבים מצטטים אותו. בימיו הגדולים כולם נאחזים. אבל כאשר כתב ז’בוטינסקי בשיר בית”ר “מגוב ריקבון ועפר” ודאי התכוון למפלגת קדימה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חבר הכנסת אופיר אקוניס:”התיירות לישראל- ממנועי הצמיחה ליציאה מהמשבר הכלכלי”

אריק זיו ויזר

החיילים הבודדים במרכז נגוסה

אריק זיו ויזר

ח”כ סילבן שלום: “לא היה צריך לשחרר את קונטאר”

אריק זיו ויזר

המטריד פורש לבני עצובה?

אריק זיו ויזר

“על כלל סיעות הבית לעשות לביטול ההתיישנות על עבירות גילוי עריות”

אריק זיו ויזר

אדוני הנשיא, ברוך הבא!

אלי חזן
דילוג לתוכן