24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

יעל פז-מלמד ‘אוכלת את הכובע’ פעם שניה: “שגיתי”.

בעקבות האיום בתביעה מודה פז כי מלמד לא נהגה נכון

העיתונאית יעל פז-מלמד, שהשמיצה בשבוע שעבר את הישוב יצהר בשומרון כשקבעה שהוא “התנחלות בלתי חוקית” – נאלצה לחזור בה ולתקן את דבריה  אתמול בטורה בעיתון “מעריב”.פז מלמד התייחסה לדברים שכתבה בשבוע שעבר: “שגיתי כשהגדרתי את יצהר התנחלות בלתי חוקית, בעוד היא התנחלות חוקית”.  פז-מלמד נאלצה להתנצל לאחר שמזכירות הישוב יצהר  וועד מתיישבי השומרון שיגרו בסוף השבוע לעורך “מעריב” אבי משולם ולעיתונאית יעל פז-מלמד מכתב ובו איום בתביעת לשון הרע באם לא תפרסם התנצלות על שפרסמה במאמר בו כתבה כי הישוב יצהר הוא “התנחלות בלתי חוקית”.בעקבות הדברים, שלח היועץ המשפטי של הישוב יצהר ושל ועד מתיישבי השומרון, עו”ד דורון ניר-צבי, מכתב אל עורך העיתון בו הוא דורש את התנצלותה של פז-מלמד ומבהיר כי באם לא ייעשה כן בתוך שלושה ימים תוגש כנגד העיתון והעיתונאית תביעת לשון הרע.במכתבו כינה עו”ד ניר צבי את דברי פז-מלמד “שקר” וכתב בין השאר:”כרגיל, הגב’ פז-מלמד איננה נותנת לעובדות לבלבל אותה, וגם המשפט דלעיל (כמו משפטים רבים אחרים במאמריה) הינו שקרי.  אשר על כן, הינך נדרש בזאת להורות לגב’ פז-מלמד לפרסם התנצלות כלפי מרשיי. במידה ולא תענה בחיוב לדרישת מרשיי האמורה מעלה, תוך 3 ימים מקבלת מכתבי זה, יאלצו מרשיי לפנות לערכאה המשפטית המוסמכת על-מנת לקבל את סעדיהם, דבר אשר יסב לעיתונכם אי-נעימות וכן הוצאות נוספות ומיותרות”.לפני כחצי שנה נאלצה כבר פז-מלמד להתנצל בפני תושבי הישוב “כפר תפוח” בשומרון בנסיבות דומות לאחר איום בתביעה שנשלח אליה ע”י ועד מתיישבי השומרון, כעת זו הפעם השניה  שפז- מלמד נאלצת “לאכול את הכובע”.לפני כשנה נאלץ שדרן גלי צה”ל רזי ברקאי להתנצל בשידור חי בפני תושבי כפר תפוח לאחר שקיבל איום דומה מועד המתיישבים, ואליו הצטרף כתב “הארץ” עקיבא אלדר אשר נאלץ להתנצל בפני תושבי שכונת “אלמתן” במעלה שומרון לאחר תביעת לחשון הרע שהוגשה נגדו בידי הועד ותושבים מהמקום.
 
יוסי דגן מועד מתיישבי השומרון הסביר את מדיניות התביעות בה נוקט הועד כלפי עיתונאים המשמיצים את ההתיישבות:                                                                                                 
“ביהודה ושומרון חיים למעלה מ-300 אלף אזרחים בזכות ולא בחסד, אשר נשלחו למשימה חלוצית ציונית ע”י המדינה ולאף אחד אין זכות להשמיץ ולהסית כנגדם, גם אם הוא עיתונאי.
 הגיע הזמן שבמערכות התקשורת יבינו שעידן המתנחל הפראייר נגמר. לא ניתן להסית ולהשחיר את קבוצת האוכלוסיה הטובה והתורמת במדינה. על כל הסתה תבוא תגובה, על כל השמצה תבוא תביעה”.
 
אברהם בנימין דובר הישוב יצהר אמר אף הוא בעקבות הדברים: “היישוב יצהר הוקם כחוק על אדמות מדינה בידי ממשלת ישראל. המילים ארץ ישראל, ציונות והתיישבות עדיין לא נחשבות למילים גסות בקרב הציבור היהודי הבריא בנפשו ובערכיו, בניגוד לעיתונאי השמאל היושבים בבתי הקפה על חורבות שי’ח מוניס וקטמון, ומלהגים גבוהה-גבוהה על הכיבוש המשחית”. 
 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מסיקה: לשפוט קודם את השוטרים האלימים ואת מי שנתן להם את הפקודה.

העולים שמחים לגור בשומרון

אריק זיו ויזר

השקר של עמרן מנצור

אריק זיו ויזר

האזכרה במלאת 19 שנים לפטירתו של רה”מ מנחם בגין ז”ל

אריק זיו ויזר

שלמה מדמון על ראובן בן

אריק זיו ויזר

כמה ישראלים יצטרכו למות בשביל הקזינו הבא

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן