11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

ד"ר עמנואל נבון : "אני קורא להצביע בעד חוק ההסדרה"

כל הדיבורים על "שלטון החוק" במדינת ישראל הם צבועים בעליל.  יש שיתוף פעולה ציני ויעיל בין הפרקליטות, בין בג"ץ ובין ארגוני שמאל (הממומנים על ידי ממשלות אירופאיות) כדי לכפות את רצון המיעוט על רצון הרוב.  יש כאן מניפולציה של המערכת המשפטית לצרכים פוליטיים, אך כאשר נבחרי הציבור באים להגן על עיקרון הריבונות, אבירי "שלטון החוק" טוענים כי זו הפרה של כללי המשחק. 

 

הטענה שעל פיה האדמה של שכונת האולפנה היא אדמה פרטית של ערבי מעולם לא הוכחה בבית משפט.  ה "בעלות" הנטענת היא לכל היותר רישום מס פיקטיבי שבמסגרתו חילק הכובש הירדני (הבלתי חוקי) אדמות בין שיחים מקומיים בכדי למנוע מרידות.  ואולם אותן אדמות מעולם לא נרכשו על ידי תושבים ערביים.  הן מעולם לא שימשו לבנייה או לחקלאות.

 

תושבי שכונת האולפנה, לעומת זאת, רכשו את האדמות שעליהן נבנו בתיהם, אך הרכישה לא נרשמה במנהל מכיוון שמשמעות הרישום היא גזר דין מוות על המוכרים הערביים.  אך אפילו אם הבתים היו אכן נבנים על אדמה ערבית פרטית, הרי שחוק המקרקעין קובע כי אין להרוס בתים אשר נבנו בטעות ובתום לב על אדמה פרטית, אלא יש לפצות את בעל הקרקע.

 

חוק ההסדרה בא לשים קץ למצב אבסורד, מצב שבו חוקים עותומאניים, בריטים וירדים עדיין חלים ביהודה ושומרון יותר מארבעה עשורים אחרי שחרור המולדת.  על החוק הישראלי לחול על האדמות שבשליטת ישראל.  זה הגיון פשוט.  אם החוק הישראלי היה חל בית-אל, הבתים בשכונת האולפנה לא היו נהרסים: הבעלים הערבים של הקרקעות (במידה והם היו מוכחים את בעלותם בבית משפט, דבר שלא הצליחו לעשות עד היום) היו מקבלים פיצויים ואפילו שכר דירה מן התושבים.

 

באשר ל "איום" של תביעת ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג במידה ויחוקק חוק ההסדרה, מדובר בשקר נוסף של השמאל.  רק מדינות יכולות לתבוע מדינות בהאג.  מי יתבע אותנו בדיוק? ירדן?  ועל מה?  על זה שאנחנו עושים מה שכל מי שקדם לנו עשה, דהיינו החלת החוק של השלטון החדש?  

 

האמת היא שתביעה בבית הדין הבינלאומי בהאג תהווה הזדמנות מצוינת לחשוף את הצביעות ואת השקרים של אויבינו מבחוץ ומבפנים.  כי אז נוכל להזכיר לעולם שעל פי המשפט הבינלאומי (אמנת סן-רמו, 1922) יש לעם היהודי זכות להגדרה עצמית בארץ ישראל כולה, שממלכת ירדן הייתה כובש בלתי חוקי ביהודה ושומרון בשנים 1949-1967, ושהרשות הפלשתינית היא משטר של אפרטהייד מכיוון שהיא אוסרת על מכירת קרקע לאנשים מסוימים על בסיס השתייכות אתנית או דתית.

 

מתנגדי חוק ההסדרה טוענים שהוא עלול להוביל אותנו להאג?  אדרבא: אני בעד.

 

"כדי שהרוע ינצח" אמר בזמנו הפילוסוף הבריטי אדמונד בורק "מספיק שאנשים טובים לא יעשו כלום."

 

הצבעה נגד חוק ההסדרה היא כניעה לשקרים ולציניות של השמאל.  היא יותר גרועה מ אי-עשייה של אנשים טובים: היא שיתוף פעולה עם השקר. 

 

אני קורא לכל נבחרי הליכוד להצביע בעד החוק.   

 

ד"ר עמנואל נבון הוא מועמד על משבצת העולים ברשימת הליכוד לכנסת ה- 19

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תראו מי שמדבר על שכתוב

אלי חזן

נתניהו קול דמי ילדנו זועקים אליך מין האדמה – עד מתי ????

אלי חזן

חיזוק מאוסטריה : "אסור לסבול אנטישמיות"

עינר אביב

הכתובת על הקיר

אריק זיו ויזר

אין סיבה להתלהב /מאת:יצחק קליין

אריק זיו ויזר

צדק ומשפט אבל לא באותו המשפט

דילוג לתוכן