22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

שמאלנים ישנים גזענים חדשים

אינני בטוח שהדבר נאמר אך אירועי הימים האחרונים מעידים כי לפחות בישראל גזענות היא עניין של פוליטיקה. אנו עדים בימים האחרונים לגל שנאה מזעזע נגד החרדים כאשר כולם יודעים כי רק פלג קטן בתוך המערכת החרדית, פלג הכולל את הסאטמרים והפלגי הירושלמי, מוביל מהלכים קיצוניים. ואולם, דומה כי ללא מעט מאנשי שמאל נכנס דיבוק של טירוף נכנס בצורה מעוררת חלחלה שבאה לידי ביטוי בשנאת חרדים מגונה.

בואו לא נשכח : בהתחלה הם בכלל טענו שאין מגיפה וכי מדובר בהמצאה של נתניהו. ככל שעבר הזמן חלקם הפנימו כי יש פה מגיפה ואז חלק מהם מובל בשנאת נתניהו החל להסית את המיעוט האנרכיסטי לצאת לרחובות. זה לא בדיוק עזר להם.

אבל הכי גרועים הם אלו שהחלו להסית נגד החרדים. זה מתחיל עם זהבי שהעלה פוסט שהוא יאמין באלוהים רק אם ליצמן חולה בקורונה. לצערנו, ליצמן נדבק. האם זהבי יאמין באלוהים? לא באמת. דבר אחד בטוח לגביו : הוא אכול שנאה ואני מרחם עליו. בימים האחרונים הלפידים והליברמנים.  מגבירים את ווליום השנאה ואליהם הצטרף   ראש העיר של רמת גן שמסית נגד החרדים.

למען האמת מי שהכי גרועים הם מובילי דעת הקהל מהקהילה הלהט”בית. הם כנראה שכחו כיצד התייחסו אליהם בעת מגיפת האיידס כאשר הם הואשמו כמי שמפיצים את המגיפה. הרי גם אז היה מיעוט של נשאים שפעלו בחוסר זהירות. אבל ההומופובים הכלילו את כל הקהילה. מה שבדיוק עושים היום לחרדים עשו אז ללהט”בים האם זאת הדרך?

בימים האחרונים ראינו את המשטרה נכנסת ליפו על מנת לשמור על שלום הציבור אך הציבור הערבי קיבל אותם באלימות. סליחה, לא הציבור הערבי אלא קומץ אלים ומסוכן. ואולם, ההבדל בין הנהגה של החרדים להנהגה של הערבים הוא הנהגת החרדים ברובה המוחלט קיבלה את דין המדינה, הנהגת הערבים פשוט יושבת מנגד כאשר היא רואה את ההשתוללות.

לא ראינו את חברי הכנסת של הרשימה המשותפת באים ליפו וקוראים לצעירים תכנסו לבתים. מדהים לראות את טיבי מדבר על הערבים שנמצאים בחזית הקורונה, אבל שותק כאשר הוא רואה ששוטרים נרגמים כאשר הם באים לאכוף את הסגר.

אז מספיק. יהודים, שמאלנים , חרדים, חרד”לים, ערבים, דרוזים, ימניים. כולנו ביחד נלחם בקורונה.
ואחרי הקורונה נוכל לחזור ולשנוא את האחר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מכת מצרים לשלום

אריק זיו ויזר

הקואליציה הנדרשת : זה או אנחנו או הם

אלי חזן

“רק לא ביבי”

אריק זיו ויזר

חינוך חינם או בחירות – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

מכשירים את מתפקדי ג’ואריש/ יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

סער מסתער על הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן