25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

אמנת הצעירים של העיר ירושלים

בבוקר יום ירושלים התכנסו סגנית השר במשרד ראש הממשלה לענייני צעירים, נשים וסטודנטים גילה גמליאל, ראש עירית ירושלים ניר ברקת ונכבדים נוספים לחתום על אמנת הצעירים של העיר ירושלים. יחדיו הם הצהירו על מחויבות משותפת לקדם את צעירי העיר, לדאוג להשכלה גבוהה, למקומות תעסוקה לצעירים, לדיור במחיר הוגן ולחיי תרבות ואומנות עשירים.

“זהו הצעד הראשון במסגרת שורה של צעדים לקידום ולטיפוח הצעירים במדינת ישראל”, מסבירה גמליאל, “זוהי הפעם הראשונה בתולדות המדינה בה מייצג חבר בממשלה פלח גדול וחשוב במדינת ישראל. אוכלוסיה חשובה זו שעליה כתפיה מוטל עול המילואים, רכישת השכלה גבוהה תוך בניית קרירה והקמת משפחה לא זכתה עד כה לייצוג בממשלה. נפלה לידי הזכות להיות הראשונה שתפעל למען אוכלוסיה זו. בימים אלו מתחיל עידן חדש בו מדינת ישראל תהפוך למקום טוב יותר עבור אזרחיה הצעירים”. 

גמליאל בירכה את צעירי העיר ועירית ירושלים על יוזמת חתימת אמנת הצעירים והבטיחה לסייע כמיטב יכולתה על מנת לחזק את מעמד הצעירים בירושלים בירת ישראל.

סגנית השר החליטה לנצל את יום זה וללמד תלמידי תיכון בירושלים שיעור אזרחות בנושא תפקידי הכנסת והממשלה. השיעור הפך במהרה לשיחה קולחת בין גילה לתלמידי בית הספר. ” אין לי ספק כי לפני ישב דור העתיד של ההנהגה הישראלית. אני גאה להיות הנציגה של דור זה בממשלת ישראל”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו : “נכבד החלטת בית המשפט בנושא מגרון”

אלי חזן

בוגי : “כיפת ברזל היא הישג בלתי רגיל”

אלי חזן

ישראל כץ יעביר 250 מיליון שקל למגזר הערבי

אריק זיו ויזר

לבנת : דיסקין מונע משיקולים זרים

אלי חזן

הגיע במייל:אפקט בגידת תומכי בנט

אריק זיו ויזר

בוגי: “פני הפלסטינאים לא לשלום”

אלי חזן
דילוג לתוכן