26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

בוגי : “כיפת ברזל היא הישג בלתי רגיל”

המשנה לראש הממשלה והשר לעניינים אסטרטגיים נפגש הבוקר עם ראשי רשויות ושוחח עימם על המצב בדרום

 

השר אמר לראשי הערים : “האירוע בדרום לא הסתיים. כל עוד הם יורים האירוע לא הסתיים. המענה שלנו עד עכשיו כנראה אינו מספק. מבחינתנו המשך הירי הוא בלתי נסבל. יישובי הדרום לא צריכים להיות מאוימים, אף לא יישוב אחד. מיליון תושבים בדרום לא צריכים להיות מאוימים, ואני בטוח שנדע להביא להפסקת ההתגרות הזו על ידי תגובה קשה, עד שהצד השני יתמודד עם הדילמה אם כדאי לו להמשיך או לא, אל מול המחיר שישלם על פרובוקציות מהסוג הזה.צריך להיות ברור לצד השני, שכל מי שמנסה לפגוע באזרחינו – דמו בראשו. נרדוף אותם ונרדוף את ראשיהם”.

הוא הוסיף ואמר : “זרוענו הארוכה תשיג אותם בכל מקום ותכה בהם עד שיגידו די. זה יהיה ברור למי שמנסה לירות, מתכנן לירות או יורה, או למי שמנסה לבצע פיגוע טרור, כמו אותו זוהיר אל-קייסי שסוכל כשעסק בניסיון להוציא לפועל פיגוע. מי שינסה לפגוע בנו – דמו בראשו. הם צריכים להבין שאם יעשו פרובוקציה, הם ישלמו עליה מחיר כבד. כיפת ברזל היא הישג בלתי רגיל. לצידה צריכה לבוא יכולת התקפית. באירועים בדרום פגענו ישירות בחוליות שעסקו בשיגור רקטות. הדבר הנוסף הוא לגבות מהצד השני מחיר כזה, עד שיגיד די. הג’יהאד האסלאמי פועל באירועים בדרום בהכוונה איראנית, בדחיפה איראנית ובזכות כסף איראני. הדחיפה היא איראנית”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אדלשטיין ודנון : החלטת האיחוד לגבי מודיעין – מגוחכת

אלי חזן

הרפורמות של כחלון : שלב ב’

אלי חזן

השר אדלשטיין תוקף את אבו מאזן בחריפות

אריק זיו ויזר

נבחרי הליכוד סופדים לחיים חפר

אלי חזן

בוגי : “ישראל לא צריכה להוביל המערכה נגד הגרעין הצבאי האיראני”

אלי חזן

ראש הממשלה וסגנית השר ד”ר לאה נס ביקשו מניצולי השואה לתעד את סיפורם

אלי חזן
דילוג לתוכן