22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

אזרחים ותיקים יקבלו מדי שנה חוברת שתרכז את הזכויות וההטבות המגיעות להם

כך אישרה השבוע ועדת העבודה והרווחה

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בראשות ח”כ חיים כץ (ליכוד), אישרה היום (ב’) לקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק ממשלתית, לפיה רשויות ציבוריות ימסרו למשרד לאזרחים ותיקים תמצית של כל זכות או הטבה שנותנת אותה רשות לאזרחים ותיקים, נכון ל-1 ביולי של אותה שנה. המשרד יאגד את הזכויות וההטבות לחוברת, וידאג להפיץ אותה לפחות אחת לשנה וליידע בפרטיה את כלל אוכלוסיית הוותיקים. במקרים של הנחה בדמי כניסה או בתשלום דמי נסיעה, תפורסם הודעה על ההנחה במקום בולט לעין הציבור.

ח”כ חיים כץ אמר בדיון: “המטרה היא להושיט יד לאותם אזרחים ותיקים, שלא אחת נתקלים במידע רב, סבוך ומבלבל, ומאידך, בחלק מהמקרים כלל אינם מודעים לזכויות והטבות המגיעות להם”.

סגנית השר לאזרחים ותיקים, ד”ר לאה נס (ליכוד), ציינה: “זהו דור המייסדים של מדינת ישראל, ואנחנו חייבים להם רבות. אנחנו מעוניינים להנגיש ולפשט עבור האזרחים הוותיקים את האינפורמציה הרלוונטית לגביהם”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רוב ברור בסיעת הליכוד נגד ההקפאה

אריק זיו ויזר

עובדי פרי גליל במעמד הוקרה ותודה לח”כ פיניאן

אלי חזן

אושרה במליאת הכנסת החלת דין רציפות על הצעת חוק משאל עם

אריק זיו ויזר

ח”כ ד”ר יובל שטייניץ נועד הבוקר עם שגריר ארה”ב בישראל

אריק זיו ויזר

חסד עשה הזמן עם ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר

“על כלל סיעות הבית לעשות לביטול ההתיישנות על עבירות גילוי עריות”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן