34.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

עובדי פרי גליל במעמד הוקרה ותודה לח”כ פיניאן

המאמצים הרבים העלו פרי. יו”ר ועדת הכספים ח”כ הרב משה גפני ומרכז הקואליציה בועדת הכספים ח”כ ציון פיניאן,זכו להזמנה מרגשת לביקור במפעל פרי גליל לאחר שנרתמו לסייע למפעל במהלך כל התקופה הקשה שעבר ועד להחלטת הממשלה להעביר כ- 10 מיליון ₪ ובכך להציל פרנסתם של מאות משפחות .

 

 

העובדים הנרגשים ביקשו להודות לחברי הכנסת הנמרצים והמסורים שהחלו את הטיפול בועדת הכספים וליוו את העובדים וההנהלה לאורך כל תקופת המשבר עד לפתרונו בשבוע שעבר.

נזכיר כי בשלב מסוים עלו כל חברי הוועדה לקיים ישיבה מיוחדת במפעל- ישיבת ועדת הכספים הזו לא נשכחה מליבם של העובדים וההנהלה והיום זו סגירת מעגל הן לנציגים בכנסת והן לתושבי הפריפריה עובדי המפעל וב”ב.

ח”כ פיניאן :”זהו יום לפריפריה ולעובדים במדינת ישראל, אנחנו חוגגים את פעילותה הענפה של הממשלה בנושאים החברתיים,כשהיא שמה לה למטרה לבנות חברה עובדת, חזקה ויציבה. משק וכלכלה לתפארת שעוד ידובר בם רבות לדורי דורות.בימים אלה, של תמורות ושינויים בכל העולם מצליחה מדינת ישראל הקטנה לשמור על יציבות כלכלית וגם להירתם ולסייע למפעלים לעובדים ורווחתם. זהו אינו דבר מובן מאיליו ולכן אנחנו כאן היום – לציין את העשייה ללא לאות ולהוקיר תודה לרה”מ בנימין נתניהו,כשליחי הציבור אנחנו גאים לעמוד פה לחזק את ידכם ולהבטיח שנמשיך לתמוך לעודד ולהגיש סיוע בכל עת שנידרש . זהו תפקידנו ונשתדל להמשיך ולקיימו על הצד הטוב ביותר.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כרמל שאמה הכהן – בכנסת בשביל העם

אריק זיו ויזר

הזיגזוג של השמאל

אריק זיו ויזר

דנון עומד על ההבדל בין טיבי לבין הישראלי הממוצע

אלי חזן

וועדת הפנים של הכנסת תקיים ביום שלישי סיור בהר הזיתים

אריק זיו ויזר

על פי מודל חדש : כפר שלם תשוקם ותיבנה מחדש

אריק זיו ויזר

כרמל שאמה: לשלול רשיון עסק למסעדה בחיפה שלא הכניסה חיל במדים

דילוג לתוכן