24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מול V15 יוסי חביב

מפתח נצחון הבחירות נמצא אצל יוסי חביב, הטורבו של סיעת הליכוד מירי רגב, פוליגרף לשומרי הסף

ישנן טענות רבות כנגד הליכוד על כך שהוא תוקף את 15V. למען האמת, גם אני תהיתי ביני לבין עצמי מדוע הליכוד מפנה את כל הארטילריה כנגד מה שנתפס כארגון גג של ארגונים חסרי משמעות. אך מתברר כי גם בליכוד לא באמת מבינים את גודל הסכנה. עתה מובן למה הרצוג אינו מתרגש כאשר ירד בסקרים השבוע.

מתברר כי ההתקפות בנוסח “רק לא ביבי” הן הסיפור בקטן. עתה מתגלה כי הסיפור הוא יותר גדול. בכל הארץ מסתובבים עכשיו שליחים של הארגון, ניגשים מדלת לדלת ובודקים דפוסי הצבעה. אלו שהארגון מגיע לדלתם נשאלים האם הם תומכים בשמאל, נמנעים או מצביעים לימין ואז מתחילים לשכנע. זאת השיטה היקרה שהמפלגות ויתרו עליה מזמן בגלל עלויות גדולות ומגבלות של מבקר המדינה. שיטת זאת נקראת המרצה. היא בנויה על פעילים בתשלום העוברים מדלת לדלת ששואלים את הבוחר מספר שאלות, משאירים לו פרוספקט ואמצעי פרסום וממשיכים לבא בתור. ביום הבחירות דואגים להמריץ אותו לקלפי.וכך ממריצי הv15 מכסים על קמפיין יקר שלא מתוך מימון המפלגות.

הליכוד צריך לדרוש מהשופט ג’ובראן תשובה מהירה בנושא.  היה והוא מאשר זאת, צריך להפעיל עמותה של פעילי ימין שיעברו בזמן הנותר מדלת לדלת ויבקשו לתמוך בכל מי שיתמוך בחוק הלאום.

לימין יש יותר כוח בשטח מאשר לשמאל. הרבה יותר. העבר מוכיח זאת. אם תהיה קריאה לדגל מול השמאל נראה כיצד בתקופה של פעילות של חודש עבודה יהיה v לימין .

רוטציה

זוכרים את ההסכם של בוז’י וציפי רוטציה בראשות ממשלה? השבוע פגשתי בכיר בעבודה שאמר : “החיבור היה טוב – אבל מסוכן”.

למה הכוונה שאלתי .

“המעורבות של ציפי מטרפדת את המטה. ושים לב : הכל מתמקד בה ובהרצוג אך הם מעלימים את שאר חברי המפלגה. נתנו לשלי עאלק את ההסברה. אך זה רק טייטל. שלי בלי סמכויות”.

אראל מרגלית הוא תשובה כלכלית אך הפחד מאראל הוא מהותי כי אם יקשיבו לתוכניות שלו הן יותר ישימות מאשר התוכנית של מי שמיועד להיות שר האוצר. אך גם המינוי של מנואל לא ייצא לפועל משום שכאשר תוקם ממשלה הרי לא ידלין יהיה שר הביטחון ולא מנואל שר האוצר. התפקידים הבכירים ילכו לשותפים. במידה ויקרה הנס שהצמד יקים ממשלה ובמידה והם לא יקימו אז הם יקבלו את התפקידים בממשלת אחדות . אז נראה איך הכוכבים, ידלין ומנואל, ידעכו.


מירי בדרכים

 

השבוע השיקה מירי רגב את הקרוון שהיא מיתגה ויצאה למסע בארץ. מירי אימצה את המודל האמריקאי ולפיו מועמד עובר עם אוטובוס מטה ממותג בכל פינות הארץ. כך מירי חורשת את הארץ. ללא ספק מירי מצליחה היכן שהפוליטקאים האחרים נתקעים. אם מצד אחד מתייחסים אליה כוולגרית הציבור מחבק אותה באהבה. ככל שלועגים לה כמירי כפיים היא מקבלת יותר אהדה בציבור.

אתמול היא הייתה במשך היום בקריית שמונה ובערב היא מיהרה לקרית גת לכנס עם ראש הממשלה. קרית גת אוהבת אותה. היא אמנם הגיעה באיחור אבל הקהל אהב אותה. לאחר שנגמר הכנס הלכו כולם להצטלם עם מירי ליד הקרוון המדוגם שבו נכתב : “מירי בדרכים למען בחירת בנימין נתניהו”.


משטרה

 

המושג לפיו קציני משטרה פושטי מדים מקבל עוד משמעויות מצחיק אותי כאשר עכשיו דורשים שיתקיימו בדיקות פוליגרף.

בעבר כבר כתבתי כי צריך לאמץ את השיטה של בדיקות פוליגרף גם אצל שופטים. עכשיו זאת הזדמנות שבדיקת פוליגרף תהיה קבועה אצל כל שומרי הסף : פרקליטות, משטרה, יועצים משפטיים ושופטים.

רק תהליך כזה יכול ליצור נקיון אורוות אמיתי. הרי לכל ברור כי מערכות אכיפת החוק אינן נקיות ולכן חייב לעבור כל מי שנמצא בקבוצה הזאת בדיקת פוליגרף לפני כניסתו לתפקיד ולאחר מכן כל שנתיים בתפקיד. כך ידע כל שומר סף כי חרב השמירה על החוק מונפת מעל ראשו.


חביבי רק חביב

 

יוסי חביב הוא פעיל ליכוד ותיק מירושלים מיקד את הרגשתו בפוסט קצר ערב שבת שבו נימק למה השמאל מפסיד בחירות ותמיד יפסיד.

בוקר טוב וסופשבוע נפלא .רציתי רק כמה מילים לספר לכם על 3 אותיות .
מדינת ישראל קיימת כבר למעלה מ 60 שנים במהלך השנים התפתח כאן שמאל פוליטי וימין פוליטי וגם ליכוד .תופעה מוזרה ומעניינת כאחת ,צדה את עיניי .ככ הרבה אנשים אנטלגנטים ,פרופ.,דר .,אנשי תקשורת,אלופים בצהל,אנשי מוסד לשעבר ,עו”ד מצליחים ,חכי”ם,שרים, יו”ר הסתדרות,אסטרטגים ,משרדי פרסום ,עמותות , ממשל אמריקאי,מליונרים ,אפילו טרכטנברגים….חברים ותומכים במפלגות שמאל ,רוצים כבר שנים לעשות מהפך בשלטון ולא מצליחים .זאת מדוע ? מישהו מכל אלה שאל את עצמו פעם אחת,למען השם, מדוע לא מצליחים ?
אז הנה התשובה :הליכוד הוא דרך חיים, למצביעי ליכוד יש DNA .ככל שתוקפים את מנהיגיהם הם מתחזקים וחוזרים הביתה ,ככל שמזלזלים ומתנשאים עליהם הם מתחזקים ומביאים עוד מצביעים לקלפי ,ככל שמכפישים אותם הם יוצאים מגדרם בכדי להצליח , ככל שהקמפיין של השמאל יותר רדוד ושלילי הם נעשים קשוחים יותר .ואז ביום הבחירות הם מגיעים לקלפי, גם אלו שחשבו לא להצביע כי כבר נגעלו מהפוליטיקה ,אבל האחריות שלהם גדולה מידיי,לא יכולים לתת יד שהשמאל ינצח להם זה נחשב הפקרת המדינה. נכנסים ולא רואים כלום …מלא פתקים עם קשקושים לא ברורים עליהם ורק פתק אחד ברור פתק עם 3 אותיות מ.ח.ל .
חברי המכובדים בשמאל זה ככ פשוט ואתם ככ מתוחכמים שאינכם מצליחים להבין את זה כבר למעלה מ 60 שנים .
להתראות ב 18 למרץ עם התוצאות.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האוזר ממשיך אין מחליף

אריק זיו ויזר

אלקין לא נכשל בירושלים, אלקין הוכשל.

אריק זיו ויזר

מי הם מקבלי השלמונים על פי איילה חסון?

אריק זיו ויזר

סער : האיש הבודד לכנסת

אריק זיו ויזר

רז הוציא את הגז

אריק זיו ויזר

נתניהו רוצה ליכוד אחר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן